וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "בר נתן ניסה לגרום להרחקה ממושכת של שי אהרון"

17.3.2022 / 11:01

הקבוצה שיגרה מכתב תלונה לאיגוד השופטים בעקבות העונש שספג המנהל המקצועי, וקראה לבטל את השיבוץ של השופט למשחק בין הפועל חיפה לבית"ר

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

הפועל ירושלים שיגרה היום (חמישי) מכתב תלונה לאיגוד השופטים ובו שוב מתחה ביקורת חריפה על השופט דניאל בר נתן, ברקע ההרחקה של המנהל המקצועי שי אהרון.

אהרון הורחק עד תום העונה בעקבות ההתפרצות שלו כלפי בר נתן בסיום המשחק נגד הפועל תל אביב, וכעת במועדון שוב מפנים אצבע מאשימה כלפי השופט.

"ד"וח השיפוט שכתב בר נתן מופרך, והושמטו ממנו פרטים על ההתרחשויות שאירעו לאחר המשחק שהיו עשויים להציג אותו באור שלילי", כתבו. "כאשר שופט כותב דו"ח כזה חד צדדי, הוא מנצל לרעה את כוחו ומעמדו ואת העובדה כי מוסדות ההתאחדות לכדורגל נוהגים לתת אמון עיוור בגרסתו של השופט על פני גרסאות הנאשמים. לנוכח האמירות של בר נתן במהלך האירוע, עולה גם החשש שהדו"ח נכתב במשוא פנים, רק במטרה לגרום להרחקה ממושכת ככל האפשר של שי אהרון".

שופט הכדורגל דניאל בר נתן. דני מרון
הסערה נמשכת. בר נתן/דני מרון

כמו כן, דרשה הפועל ירושלים לבטל את השיבוץ של בר נתן למשחק בין הפועל חיפה לבית"ר ירושלים במחזור הראשון של הפלייאוף התחתון, בטענה שמדובר ב"משחק אשר משפיע באופן ישיר על הפועל ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully