וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדה, פודגוראנו ואלמקייס בסגל הצעירה לפולין וגרמניה

16.3.2022 / 7:50

שלושת הליגיונרים ינסו לסייע לנבחרת של אלון חזן להתקרב לאליפות אירופה ולא ייכללו בסגל הנבחרת הבוגרת בחלון הקרוב. בוגנים, אזולאי ונחמני בחוץ

אלון חזן, מאמן נבחרת ישראל הצעירה, והבלם אור בלוריאן מדברים לפני המשחק נגד הונגריה/צילום: יותם רונן. עורך וידאו: ניר חן

ליאל עבדה זומן לסגל הנבחרת הצעירה לקראת שני משחקיה הקרובים ולא ייכלל בסגל הנבחרת הבוגרת בחלון הקרוב. הנבחרת הצעירה תארח את פולין ב-24.3 ואת גרמניה ב-29.3 במטרה להתקרב להעפלה לאליפות אירופה, ובנוסף לכוכב סלטיק זומנו לסגל של אלון חזן שני ליגיונרים נוספים - סוף פודגוראנו מספציה ועילאי אלמקייס מאדמירה.

השלושה שכבר נמנו על סגל הנבחרת הבוגרת צפויים לשדרג את הנבחרת כאשר איתי בוגנים, איתן אזולאי וסתיו נחמני שהיו חלק חשוב מהקמפיין הנוכחי מצאו עצמם מחוץ לסגל. שתי הקבוצות שמחזיקות בהכי הרבה שחקנים בסגל הנוכחי הן מכבי נתניה ועירוני קרית שמונה עם ארבעה שחקנים כל אחת.

אף שחקן ממכבי תל אביב לא זומן, כאשר האלופה מכבי חיפה שולחת רק את מאור לוי כנציגה. גם מוחמד כנעאן וזוהר זסנו ממ.ס אשדוד זומנו, כמו גם עידו שחר ממכבי פתח תקוה. "יש סגל נהדר", אמר גורם בנבחרת. "תהיה מלחמה אדירה על ההרכב והמטרה היא בהחלט לעשות את זה ולהעפיל".

יש לציין שבנבחרת הצעירה ממתינים לתשובה מהצוות המקצועי של הנבחרת הבוגרת בנוגע לדניאל פרץ. אלון חזן רוצה מאוד לראות את שוערה של מכבי תל אביב עומד בין הקורות והבהיר לראשי ההתאחדות עד כמה חשובים צמד המשחקים כדי להעפיל ליורו. ההערכה היא שב-24 השעות הקרובות תתקבל תשובה ויתברר האם פרץ יתגייס לסייע לנבחרת הצעירה כמו במקרה עבדה.

ליאל עבדה שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
בלבול ויתר עליו. עבדה/אודי ציטיאט

הסגל המלא:

שוערים: עומר ניראון, שריף כיוף, נדב זמיר

הגנה: תמיר גלזר, זיו מורגן, איתי בן שבת, גיל כהן, דורון ליידנר, זוהר זסנו, כארם ג'אבר, אור בלוריאן

קישור: נדב נידם, מאור לוי, מוחמד כנעאן, עומרי גנדלמן, עדן קארצב, יובל שדה, בר ארד, עילאי אלמקייס, זרגרי אביאל, עידו שחר

התקפה: אושר דוידה, סוף פודגראנו, ליאל עבדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully