וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנסת לשבוע המכריע של העונה: הפועל חולון מתארחת בלודוויגסבורג

15.3.2022 / 16:30

הסגולים ישחקו מחר (21:00) בגרמניה. אם ינצחו, יעפילו למקום הראשון ויזכו למקדמה משמעותית בדרך לרבע גמר ליגת האלופות. גורלם ייחרץ באופן סופי רק במשחק הנעילה הביתי, ברביעי הבא נגד דיז'ון

הקמפיין האירופי של הפועל חולון החל לפני חמישה חודשים, והחל ממחר (רביעי, 21:00) ייכנס לשבוע המכריע והגורלי ביותר שלו: הסגולים יתארחו אצל לודוויגסבורג, וברביעי הבא יארחו את דיז'ון, בשני משחקי הנעילה של הטופ 16 - כשהם נלחמים על הכרטיס לרבע גמר ליגת האלופות.

משמעות הערב הזה גדולה לא פחות עבור היריבה: היא יודעת שניצחון נוסף יבטיח לה את המקום בין שמונה הגדולות. הגרמנים מדורגים במקום הראשון בבית ט' עם מאזן 1:3, כשאחריהם חולון ודיז'ון עם 2:2, ובמקום הרביעי והאחרון נמצאת גלאטסראיי (3:1). שתי הראשונות ישרדו ויעפילו לשלב הבא.

שחקן הפועל חולון כריס ג'ונסון. אודי ציטיאט
חולון תעלה למקום הראשון בבית? כריס ג'ונסון/אודי ציטיאט

לודוויגסבורג, מקבוצות ההגנה הטובות והאגרסיביות במפעל, עשויה להגיע מותשת למפגש עם יריבתה הישראלית - מאחר שרק אתמול גברה על גלא 71:76 בתום הארכה. הרוטציה שבה השתמש המאמן ג'ון פטריק הייתה קצרה ומצומצמת: ג'ונה ריידבו שיחק 42 דקות, ג'סטין סיימון 40, ג'ורדן הולס 35, רולי אלקינס 28 ויורמן פולאס-ברטולו 27.

הקבוצה הגרמנית עומדת העונה על מאזן ביתי של 2:12 בכל המסגרות, כשרק פרומיטיי של ננו גינזבורג (שהתפזרה בינתיים בשל המלחמה באוקראינה) וחמניץ גברו עליה באולמה, לפני שלושה וארבעה חודשים.

אם החולונים ישכילו לנצח אותה שוב, אחרי ה-51:69 בישראל בחודש שעבר, הם יטפסו על חשבונה למקום הראשון בבית, ויזכו במקדמה משמעותית בקרב על הכרטיס לרבע הגמר. כך או כך, גורלם ייחרץ - לטוב או לרע - רק במחזור האחרון. היידן דלטון, שסובל מפציעה בקרסול, עדיין אינו כשיר ויישאר מחוץ לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully