וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוקאביציה התחסן רק פעם אחת לקורונה ולא יוזמן לנבחרת אוסטרליה

15.3.2022 / 9:00

חלוץ הפועל באר שבע לא יהיה חלק משני המשחקים המכריעים של הסוקרוז במוקדמות מונדיאל 2022 בסוף מרץ, נגד יפן וערב הסעודית

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

ניקיטה רוקאביציה לא יצטרף לנבחרת אוסטרליה בצמד המשחקים המכריעים שלה בסוף מרץ בגלל שהתחסן רק פעם אחת לקורונה. הסוקרוז יארחו את יפן ב-24 במרץ ויתארחו אצל ערב הסעודית 5 ימים לאחר מכן. שלוש הנבחרות הללו מנהלות מאבק על שני כרטיסים אוטומטיים למונדיאל 2022.

למאמן נבחרת אוסטרליה, גרהאם ארנולד, יש כאב ראש רציני בחלק הקדמי בגלל פציעות (וחתונה של החלוץ ג'יימי מקלארן) ולכן רוקאביציה בן ה-34 עמד על הפרק. ההתאחדות האוסטרלית יצרה איתו קשר, אבל בגלל שהתברר שהוא התחסן רק פעם אחת, הוא לא יוכל להיות חלק מהסגל.

רוקאביציה שוחח עם ראשי הנבחרת והסביר להם שהוא החלים מקורונה ולכן היה צריך להתחסן רק פעם אחת, אבל הם השיבו לו שהחוק באוסטרליה וגם בערב הסעודית דורש שני חיסונים ושאין משמעות לעובדה שהוא מחלים. החלוץ מסרב בשלב הזה להתחסן פעם נוספת וזאת בעיקר לאור העובדה שכבר עבר את המחלה.

ניקיטה רוקאביציה במדי נבחרת אוקראינה. Robert Cianflone, GettyImages
אולי בפעם אחרת. רוקאביציה/GettyImages, Robert Cianflone

לרוקאביציה 23 הופעות בנבחרת אוסטרליה, האחרונה ביניהן נגד סין בנובמבר האחרון. החלוץ בן ה-34 שיחק עם הסוקרוז במונדיאל 2022, אבל החל מ-2013 לא זומן במשך כ-4 שנים. הפריחה שלו בישראל החזירה אותו לעניינים ומאז 2017 הוא חלק מהסגל לסירוגין.

אוסטרליה משחקת בבית ב' במוקדמות המונדיאל באזור האסייתי וכדי לעלות אוטומטית לטורניר בקטאר, היא תהיה חייבת לנצח בשני המשחקים שנותרו לה, כשגם אז ייתכן שהיא תזדקק להפרש שערים עדיף על זה של יפן וערב הסעודית. אם היא תסיים במקום השלישי, היא תשחק בפלייאוף נגד הנבחרת שתסיים במקום השלישי בבית המקביל (איחוד האמירויות, לבנון או עירק). המנצחת שם תמשיך למאבק קשה עם החמישית בבית הדרום אמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully