וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "אני מתפלל שמכבי ראשון לציון תישאר בליגה"

14.3.2022 / 10:48

מאמן הפועל חולון ניצח באולם שבו החל את העונה, מול האקסית שתקועה בקרקעית הטבלה: "אני שמח שהצלחתי לגעת בשחקנים בפן המנטלי". הסגולים יצאו לגרמניה, לקראת המשחק מול לודוויגסבורג ביום רביעי

הפועל חולון המריאה הבוקר (שני) לגרמניה, לקראת משחקה הגורלי בטופ 16 של ליגת האלופות נגד לודוויגסבורג. הצוות המקצועי יספיק לבצע בשעות הערב ריגול בסגנון המיושן, ויישב ביציע במשחק ההשלמה של יריבתו מול גלאטסראיי.

אתמול חגג המאמן גיא גודס את יום הולדתו ה-51 דווקא במפגש עם האקסית הטרייה, מכבי ראשון לציון. בביקורו הראשון בבית מכבי מאז עזב, הוא התקבל בטקס קצר על ידי אנשי הקבוצה, אולם חלק מהאוהדים קיללו אותו ושרקו לו בוז לאחר שחולון ניצחה 62:78. "התרגשתי לחזור", סיפר גודס. "עשינו יחד דברים מדהימים. לצערי, קרה מה שקרה השנה, אבל כולם כאן בלב שלי ואני אוהב אותם. ראשון לציון צריכה להישאר בליגה, בדרך כזאת או אחרת. אני מתפלל בכל יום שזה יקרה".

מאמן הפועל חולון גיא גודס. אודי ציטיאט
"אשון לציון צריכה להישאר בליגה, בדרך כזאת או אחרת". גודס/אודי ציטיאט

לגבי המשחק עצמו אמר המאמן: "אני לוקח מהערב הזה רק את הניצחון. אמרתי לשחקנים שזה משחק משמעותי מאוד עבורנו. הכי קל לעמוד כאן ולתרץ שאנחנו עייפים ובלה בלה בלה, אבל בסופו של דבר זו החלטה שלהם. אני שמח שהצלחתי לגעת בהם בפן המנטלי. רציתי להוציא את ג'ו רגלנד, והוא אמר לי שאשאיר אותו כי הוא הרגיש טוב ורצה לנצח. חולון לא ניצחה כאן שלוש שנים, והגיע הזמן שזה יקרה".

הסגולים קירטעו במחצית הראשונה, וסיימו אותה ביתרון מינימלי של 32:36, אבל אחרי ההפסקה השתחררו וברחו. "איבדנו 12 כדורים וראשון הגיעה בזכותם ל-17 נקודות מתוך ה-32 שלה. החטאנו זריקות חופשיות, וברבע השלישי התחלנו לקלוע. יש מספיק זמן לנוח ולהתאושש לקראת לודוויגסבורג. זו יריבה סופר פיזית, והמשחק נגדה בארץ היה סוג של בושידו. ניצחון שם ישים אותנו חזק בטופ 8".

סטיב זאק, שקלע שמונה נקודות, סיכם: "המאמן סיפר לנו שחולון ניצחה כאן פעמיים בשמונת הביקורים האחרונים, וידענו שלא יהיה קל. כולם יודעים איך להתמודד עם העומס, לנוח, לאכול ולישון טוב. אנחנו מקצוענים, ועברנו רק חצי מחודש מרץ. לא נשתמש בעייפות כתירוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully