וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה התחמקה ממאבקי ההישרדות, דראפיץ' יבהיר: לא להוריד רגל מהגז

13.3.2022 / 7:46

הניצחון על אשדוד "היה קרב ישיר על הזכות לא להיכנס למאבקי ההישרדות", אבל במועדון נחושים לסיים את העונה היטב כדי לבנות מומנטום לקראת העונה הבאה

תקציר: עירוני קרית שמונה - מ.ס. אשדוד 0:2/ספורט1

שביעות רצון גדולה בעירוני קרית שמונה אחרי הניצחון 0:2 אתמול (שבת) על מ.ס אשדוד. במועדון משוכנעים שהניצחון מנע מהקבוצה הסתבכות במאבקי ההישרדות והבטיח עבורם את ההישארות. "זה היה קרב ישיר על הזכות לא להיכנס למאבקי ההישרדות", אמר גורם בקרית שמונה, "ידענו שאם ננצח נוכל להיות רגועים בפלייאוף התחתון".

שחקני עירוני קרית שמונה מורגן פרייר, עאיד חבשי, מוחמד שכר. מאור אלקסלסי
חגיגות בצפון/מאור אלקסלסי

שחקני הקבוצה חגגו דקות ארוכות בסיום המשחק בחדרי ההלבשה כשעל החגיגות ניצח נדב נידם. למרות הבטחת ההישארות באופן מעשי, המאמן סלובודן דראפיץ' צפוי לשוחח עם השחקנים ולדרבן אותם כדי שלא יורידו רגל מהגז במהלך הפלייאוף. דראפיץ יבהיר לשחקנים שהפלייאוף הוא במה טובה בשבילם כדי להבטיח חוזה לעונה הבאה ושלסיומת של העונה יש השפעה גדולה על פתיחת העונה הבאה.

דראפיץ' כידוע לא ימשיך בעונה הבאה למרות ההישג, והבעלים איזי שרצקי יחתים מאמן חדש כאשר יש לא מעט מועמדים על הפרק. מי שפתח אתמול לראשונה בהרכב היה נכדו של הבעלים, אריאל שרצקי. הקשר זכה למחמאות על יכולתו וצפוי לקבל הרבה יותר קרדיט במהלך הפלייאוף.

עוד בוואלה

אחת בים, השנייה עמוק בבוץ: 0:2 לעירוני קרית שמונה על מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה

לוח המשחקים המדויק של הפלייאוף התחתון ייקבע אחרי שהמחזור יסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully