וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שועה לא תורגל בהרכב. צפו במפגן התמיכה של כ-400 אוהדי בית"ר

12.3.2022 / 19:37

האוהדים הגיעו לאימון כדי לעודד את השחקנים לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום שני, בואצ'י תורגל כחלוץ יחיד ומצדדיו זריהן ורוטמן. המבצע להצלת בית"ר ירושלים מתחיל עם גיוס חירום כללי של האוהדים

אוהדי בית"ר ירושלים באימון לקראת מכבי חיפה/על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כ-400 אוהדים של בית"ר ירושלים הגיעו הערב (שבת) לעודד ולתמוך בשחקנים לקראת המשחק החשוב מול מכבי חיפה ביום שני. האוהדים הדליקו אבוקות וזיקוקים וניסו להטריף את השחקנים לקראת המשחק האחרון בליגה הסדירה, לפני המעבר לפלייאוף התחתון.

על פי התרגולים הערב, ירדן שועה מחוץ להרכב בית"ר ירושלים כאשר ריצ'מונד בואצ'י תורגל כחלוץ יחיד ומצדדיו ניב זריהן ולירן רוטמן בכנפיים. גם עמית כהן תורגל על חשבון רועי הרמן.

אוהדי בית"ר ירושלים. אריאל שלום
אוהדי בית"ר ירושלים/אריאל שלום

עמותת אוהדי בית"ר ירושלים "מדליקים את המנורה" תוציא לדרך מחר (ראשון) בשעה 11:11 את המבצע להצלת הקבוצה. למהלך נדרשו שבועות של הכנות אינטנסיביות - משפטית, ארגונית וטכנולוגית, מגוון חיבורים נרחבים ואף שיתוף פעולה עם תנועת בית"ר העולמית - וכעת מתחיל גיוס חירום כללי של אוהדי הקבוצה באמצעות חברות בעמותה והשקת מנגנון התרמות לצורך הצלת המועדון. המטרה היא ליצור מעורבות ושותפות מלאה של הקהל ביחד עם רוכש או קבוצת רוכשים עתידית.

בעמותה חברים אוהדים מכל גווני היציעים, ששמו את טובת בית"ר לנגד עיניהם לפני טובתם האישית ואיחדו כוחות למען מטרת העל והיא הצלת בית"ר ירושלים.

בין החברים בעמותה: אבנר נתניהו, יועץ התקשורת נדב שטראוכלר, עו"ד שקמה בדש, עו"ד גילי עוזרי, הבדרן והחקיין מיקו ג'מאל ועוד. העמותה מלווה משפטית על ידי משרד עו"ד ריינמן ושות' בבעלות אוהד הקבוצה עו"ד אבישי ריינמן ומלווים אותה אנשי מקצוע - כולם אוהדי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully