וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "יש מאבק על האליפות, לא אמרנו שאין. אצילי יקבל דקות"

מאמן מכבי חיפה דיבר לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים (שני, 20:30), חזיזה: "רוצים לחזור למה שהיינו רגילים לעשות"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על בית"ר ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים

לקראת המשחק, בבית"ר הבהירו לאוהדי מכבי חיפה שמנסים לרכוש כרטיסים ליציעים של אוהדי בית"ר כי "הבדיקות בכניסה יהיו דקדקניות", ושיימנעו מלעשות זאת.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, התייחס מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס ליחסי הכוחות. "למכבי חיפה יש את הרצונות שלהם, לנו יש את הרצונות שלנו. בשנתיים האחרונות זאת קבוצה יוצאת מהכלל עם המון שחקנים מסוכנים בהתקפה. נצטרך לדעת לצאת קדימה, לשחק כדורגל וליזום. צריכים לשפר את הספיגה ממצבים נייחים. מכבי חיפה קבוצת נייחים טובה, וצריך לבוא מוכנים לזה".

אבוקסיס הודה לשחקנים על שיתוף הפעולה שהוביל לחתימת הסכם הקיצוץ, במסגרת תוכנית ההבראה של המועדון: "אני שמח שהשחקנים באו לקראת המועדון וסיימו את הסאגה שדיברו עליה. זה ייתן לנו יותר שקט להיות מרוכזים רק בכדורגל. בית"ר נלחמת על החיים שלה, וזה לא משהו שזוכרים בשנים האחרונות. נצטרך לדעת להתמודד עם הלחץ הזה, כי זה לחץ גדול מאוד למועדון כזה".

מקס גרצ'קין הוסיף: "לשחק בפלייאוף התחתון עם בית"ר ירושלים זה לא משמח, אבל זה המצב ואנחנו נלחמים על העתיד של המועדון הזה, שיותר חזק מכולנו. נקווה שנצלח את המשימה הזאת ביחד. מכבי חיפה קבוצת ההתקפה הטובה בארץ, זה אתגר בשבילנו, אבל אנחנו שמים את כל הסטטיסטיקות בצד ורוצים לקחת נקודות מול כל יריבה".

עוד בבית"ר: עמותת אוהדי הקבוצה השיקה את מנגנון התרומות והחברות בעמותה באופן רשמי, והבהירה: הכספים לא ילכו למועדון בבעלות הקיימת ולחובות - אלא רק לשיתוף פעולה עתידי עם בעלים חדשים.

בהודעה מטעם העמותה הוסבר שמטרת העל המרכזית היא "גיוס חירום המוני של כספים לטובת הצלת המועדון", וכי "הסכנה מוחשית, אם האוהדים לא ייקחו עכשיו אחריות ויתאחדו למען המטרה, בית"ר ירושלים בסכנת קיום ממשית. עוד בטרם התחלת התרומות גוייסו מאות אלפי שקלים לטובת משימת הצלת הקבוצה".

הרכב משוער: איתמר ניצן, עמית כהן, אוראל דגני, ג'וסואה מחיאס, מקס גרצ'קין, אופיר קריאף, דן עזריה, ניב זריהן, מיכאל אוחנה, לירן רוטמן, ריצ'מונד בואצ'י

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. אריאל שלום
הכנה מיוחדת למצבים הנייחים. אבוקסיס/אריאל שלום

מכבי חיפה

במועדון החליטו סופית: עומר אצילי ייכלל בסגל למשחק מחר. הקשר ערך אתמול אימון מלא וצפוי לעשות זאת גם היום, אך הפור נפל לאחר שיחה עם השחקן עצמו ועם הצוות הרפואי, שקיבל החלטה עקרונית להכלילו בסגל. אצילי לא צפוי לפתוח בהרכב, אך ישולב במידת הצורך. שחקן בקבוצה אמר בנושר: "כולם יודעים כמה עומר משמעותי, אבל מחר צריך לנצח ולא משנה מי נמצא על המגרש".

המאמן ברק בכר תרגל כמה אופציות באימון המסכם היום ונראה כי הוא מתלבט בין לא מעט שחקנים בעמדות השונות. בכר אף תרגל ובחלק מהאימון תרגל את עומר אצילי בהרכב כמו גם את מחמוד ג'אבר. בעמדת המגן הימני תורגל לאורך מרבית האימון רז מאיר.

מאמן הירוקים ברק בכר: "הסקנו הרבה מסקנות מהמשחק האחרון, גם אני וגם הקבוצה. אני מאמין שהדברים האלה יעזרו לנו. אנחנו משחקים בחוץ נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה, קבוצה מאומנת והגנתית. יהיה משחק קשה. לא אמרנו שאין מאבק, יש שלוש קבוצות חזקות בצמרת ויש מאבק. חשוב שנשתפר". על אצילי: "אמור לקבל דקות".

דולב חזיזה אמר: "אנחנו רוצים לחזור למה שהיינו רגילים לעשות, תמיד יש ירידות במהלך העונה. היינו קצת רכים במשחקים האחרונים ואני בטוח שהפעם זה יהיה אחרת. הפקנו לקחים מהמשחקים האחרונים".

כ-8,000 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה, וגם בקרב הקהל יש דריכות שיא למשחק, בעיקר לאור ההתעוררות של מכבי תל אביב שהתקרבה עד כדי שלוש נקודות מהמוליכה.

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג, חוסה רודריגס, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי, מאוויס צ'יבוטה, דולב חזיזה, דין דוד

עומר אצילי, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ישולב במידת הצורך. אצילי/מאור אלקסלסי

טריוויה

* 122 מפגשי ליגה היו עד היום בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים (120 בליגה הבכירה, שניים בליגה הארצית). המאזן הכולל: 49 ניצחונות למכבי חיפה, 42 לבית"ר ירושלים ו-31 תוצאות תיקו.

* מכבי חיפה מצאה את הרשת בכל 24 משחקי הליגה האחרונים שלה. הפעם היחידה שלא כבשה העונה הייתה במחזור הפתיחה - 0:0 מול הפועל חדרה.

* מבין שש האחרונות בטבלה, מכבי חיפה הצליחה לנצח פעמיים רק את מכבי פתח תקוה. עירוני קרית שמונה ניצחה את האלופה, בעוד מ.ס. אשדוד, הפועל ירושלים והפועל נוף הגליל הוציאו ממנה נקודה. בית"ר ירושלים תלך בעקבותיהן?

* בית"ר היא הקבוצה היחידה פרט להפועל חיפה שעדיין לא כבשה העונה מהנקודה הלבנה. שתיהן קיבלו פנדל אחד והחטיאו אותו.

* יוסי אבוקסיס לא ניצח את מכבי חיפה בחמשת המפגשים האחרונים בליגה (ארבעה הפסדים ותיקו) אבל זו אחת היריבות המועדפות עליו. הוא ניצח אותה ב-11 מ-26 משחקים ורק מול הפועל חיפה יש לו מאזן טוב יותר.

תוצאות השבת:

עירוני קרית שמונה - מ.ס. אשדוד 0:2
מכבי פתח תקוה - בני סכנין 1:0
הפועל חדרה - מכבי תל אביב 2:0
הפועל תל אביב - מכבי נתניה 2:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully