וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי ערך אימון מלא, אך לא מתוכנן לפתוח מול בית"ר

12.3.2022 / 17:02

כוכב מכבי חיפה עדיין בספק למשחק בטדי, כאשר בראשון יוחלט האם יהיה בסגל ובמקרה הצורך ישולב כמחליף. כ-8,000 אוהדים צפויים להגיע

תקציר: מכבי חיפה - הפועל נוף הגליל 1:1/ספורט1

עומר אצילי ערך היום (שבת) אימון מלא היום עם חבריו, אך הוא עדיין בספק למשחק החוץ של מכבי חיפה מול בית"ר ירושלים ביום שני. הקשר בכל מקרה לא אמור לפתוח בהרכב, אך מחר יוחלט האם יהיה בסגל ובמקרה הצורך הוא ייכנס כמחליף.

המאמן ברק בכר לא תרגל גם היום הרכב ועדיין לא ברור אילו שינויים יעשה, אך ככל הנראה יבצע כמה. מי שיהיה מחוץ לסגל הוא גודסוויי דוניו שעדיין לא חזר לכשירות והמטרה היא להכשירו למשחק הראשון בפלייאוף העליון.

עומר אצילי, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הירוקים מחכים לו. עומר אצילי/מאור אלקסלסי

כמות קטנה של אוהדים הגיעה כדי לדחוף את השחקנים ובמועדון מבינים את המשמעות של המשחק. "ברור לנו שאנחנו רוצים להגיע לפלייאוף לפחות עם פער של ארבע נקודות", אמר שחקן בקבוצה, "אבל אם נסתכל על הפער נפספס נקודות. המטרה שלנו צריכה להיות לחזור לשחק טוב ואז הדברים יהיו תלויים בנו".

כ-8,000 אוהדים צפויים ללוות את הירוקים לטדי, וזאת למרות שנותרו עדיין כרטיסים למשחק. אגב, אם כל הכרטיסים יימכרו, בבית"ר ישקלו למכור בקופות במגרש עוד 1,000 כרטיסים לאוהדי חיפה, אם אלו אכן יגיעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully