וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון יהיה הדמות הדומיננטית, אך לא מקבל ההחלטות הבלעדי

10.3.2022 / 7:17

המנהל המקצועי הבא של נבחרת ישראל יוביל את תהליך בחירת המאמן והצערת הסגל, אולם ועדת האיתור בראשות חסון תמשיך להשפיע משמעותית על המהלכים. הדרך למינויו, תיאום הציפיות ומה מצפה לו בתפקיד

תקציר: ישראל - איי פארו 2:3/ספורט1

המינוי הצפוי של יוסי בניון למנהל המקצועי של נבחרת ישראל, עליו הודיעה אתמול (רביעי) ההתאחדות לכדורגל, הוא מהלך שנרקם כבר במשך חודשיים. פרט לבניון לא היה מועמד אחר על הפרק ולא נבדקו אופציות אחרות, כאשר יו"ר ההתאחדות אורן חסון חיכה לטיימינג הנכון כדי לכנס את ועדת האישור בכדי לאשר את המינוי. כבר אתמול התכנסה הוועדה כדי לקבל פה אחד החלטה סופית.

אתמול כבר נערכה שיחת זום בה נכחו אורן חסון, אלי אוחנה, אלי כהן השריף, יוסי בניון, קצין העיתונות שלומי ברזל והמנהל הטכני של הנבחרות הצעירות ילה חוס. בניון הציג את משנתו ובמקביל הוסבר על ידי הנוכחים כיצד הדברים צריכים לעבוד, כאשר בניון הסכים ותמך בכך שבחירת המאמן והחלטות מהותיות נוספות יעברו את אישור ועדת האיתור וייקבעו על פי רוב, כשברור שיו"ר ההתאחדות הוא בעל כח משמעותי בקבלת ההחלטות.

אורן חסון יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
ימשיך להשפיע על קבלת ההחלטות. חסון/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

למעשה המינוי הוא סוג של תיקון למגעים הקודמים בין הצדדים, כשאז ניתנה לבניון האפשרות להתמנות למנהל הטכני של הנבחרות הצעירות, אך הוא לא רצה לעשות זאת ללא נגיעה בנבחרת הבוגרת וויתר על התפקיד. כעת שחקן העבר מגיע לתפקיד מהדלת הראשית, עם המון מוטיבציה ורצון לנסות ולקדם את הנבחרת למקום טוב יותר, מתוך תקוה שאחרי 52 שנה אולי נצליח להעפיל לטורניר גדול.

ילה חוס עלה לשיחה גם כדי להגיע להבנות כיצד צריך להתבצע שיתוף הפעולה בינו לבין בניון וההיררכיה בין הנבחרות. לאחר המינוי הרשמי בניון יכין תכנית עבודה מסודרת למספר שנים, כאשר כבר עתה ברור כי הוא יהיה הדמות הדומיננטית בבחירת סגל השחקנים, הצערת הנבחרת וגם יהיה זה שיסמן את אלה שיובילו את הנבחרת בשנים הקרובות, וכמובן יבחר את המעטפת של אנשי המקצוע שילוו את הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully