וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונגר הגיש הצעה חדשה, שחקני בית"ר יקבלו החלטה בימים הקרובים

10.3.2022 / 6:38

על פי ההצעה הקיצוץ ייחשב כהלוואה ויועבר לשחקנים בעונה הבאה, כאשר אילו שיעזבו בסיום העונה יקבלו את הכסף מוקדם יותר. הנאמן איים לא לשלם משכורות: "מורידים לנו 25%, עכשיו גם את ה75% רוצים לעכב?". בקבוצה אמרו על שועה: "צריך לשחרר אותו גם בחינם בסוף השנה"

תקציר ה-1:3 של מכבי תל אביב על בית"ר ירושלים/ספורט1

אחרי מספר דיונים סוערים בבית הדין לעבודה, ייתכן ונמצא הפתרון למתווה מוסכם בין בית"ר ירושלים לשחקניה. נכון לשעת לילה מאוחרת הציע נאמן המועדון יצחק יונגר לנציגי ארגון השחקנים את ההצעה הבאה: כל הכסף שיקוצץ השנה יירשם כהלוואה ויוחזר בעונה הבאה. השחקנים אשר יעזבו את הקבוצה בסיום העונה יקבלו את הכסף עד ה-31.12,22 ואילו השחקנים שיישארו יקבלו את הכספים עד ה-31.03.22. כעת יצטרך מושיקו מישאלוב לדבר עם השחקנים ולקבל תמיכה של רוב עד למחר על מנת להגיע לסיכום.

אם הצדדים לא יגיעו לסיכום, הבהיר אתמול יונגר כי במידה ויחוייב לשלם את השכר המלא תהיה זאת החלטה שתוביל את הקבוצה לפירוק. מעבר לכך, יונגר אף הבהיר כי בשלב זה הוא ישהה את משכורות השחקנים וישלם רק לעובדים עד אשר יושג הסיכותם, לטענתו היות והליכה לפירוק מחייבת אותו לא להעביר את הכספים שנמצאים אצלו בנאמנות.

יצחק יונגר הנאמן של הפועל באר שבע. דני מרון
באמת בדרך לפירוק? יונגר/דני מרון

עם כל הכבוד לדבריו של יונגר, בית"ר לא בדרך לפירוק, משה חוגג לא דאג להעביר 3.5 מיליון ש"ח על מנת ללכת לפירוק. יחד עם זאת, ישנה סיטואציה בה שני הצדדים צריכים למצוא פתרון ראוי כדי שבית"ר לא תצטרך לשלם את הקיצוץ השנה ומנגד שהשחקנים יקבלו בוודאות את הכספים בעונה הבאה.

אגב, האיום של יונגר לא לשלם משכורות הגיע לשחקנים ולא עושה טוב למועדון ולאנרגיות שלהם למלחמה בתחתית, כאשר חלקם גם העבירו מסר להנהלה ואמרו: "מורידים לנו 25% ועכשיו גם את ה-75% רוצים לעכב? זה כסף שעבדנו בשבילו". למרות דבריו של יונגר, נראה כי אין הסכמה עימו במועדון על אי תשלום שכר עבור חודש פברואר והמשכורות צפויות לעבור בימים הקרובים.

מי שיוצא מן הכלל הוא ירדן שועה, שבאמצעות עורך דינו העביר מכתב בו הוא מתנגד לקיצוץ או לכל מתווה כלשהו, חלק מהמטרה להשיג שחרור מהקבוצה בחינם בסיום העונה. בבית"ר אמרו על שועה: "צריך לשחרר אותו גם בחינם בסוף השנה, הוא עושה טובה שהוא כאן, עוד אחת מהעיסקאות ההזויות של חוגג שגרמו לבור כלכלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully