וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי טיירוס מגי, ועם חלום לדאבל טורקי: הפועל חולון מתארחת באיסטנבול

9.3.2022 / 18:56

48 שעות לאחר הניצחון הביתי על גלאטסראיי, הסגולים יפגשו אותה שוב ביום חמישי (19:00), אך הפעם ללא הגארד שחתם לאחר מועד המשחק המקורי. גיא גודס: "כל האחרים יצטרכו לתת יותר, גם מי שנמצא בתקופה לא טובה"

תקציר: לייטקאבליס - פרטיזן בלגרד 78:93/ספורט1

להפועל חולון לא היה זמן רב לחגוג את הניצחון הביתי החשוב על גלאטסראיי, 89:98 בהיכל הטוטו, וכבר מחר (חמישי, 19:00) היא תפגוש אותה שוב - והפעם בתנאים פחות מבטיחים: משחק ההשלמה ייערך בסינאן ארדם דום באיסטנבול, כשהסגולים ייאלצו להופיע ללא טיירוס מגי, שלא היה רשום בקבוצה במועד המקורי. גם היידן דלטון, שמלכתחילה אינו כשיר לשחק בשל פציעה בקרסול, ייעדר מאותה סיבה.

שתי הקבוצות המריאו מישראל בשעות הבוקר בטיסות שונות, וגם הטורקים לא יופיעו בסגל מלא; בדומה לדלטון, מוריס אנדור יחמיץ עוד משחק. הם יקוו לשיפור מיידי מהזרים דבון אקון-פרסל וקרי בלאקשיר, שחיברו 7 מ-18 מהשדה (9-2 לשלוש) בחולון.

רפי מנקו, פרדי בורדיון, אדם סמית', סטיב זאק ושחקני הפועל חולון חוגגים. אודי ציטיאט
מפגש שני עם הטורקים תוך 48 שעות. שחקני חולון/אודי ציטיאט

"אין ספק שמגי משמעותי מאוד עבורנו, וכל האחרים יצטרכו לתת יותר. זאת המציאות, ואיתה נצא לקרב", אמר המאמן גיא גודס. "אנחנו נצטרך את כולם, גם את מי שאולי נמצא בתקופה לא הכי טובה. יש לנו שחקנים שהיו במעמדים האלה".

כשגודס מדבר על שחקנים שיצטרכו לתת יותר, הוא מכוון מן הסתם בעיקר לג'ו רגלנד, שהיה מעין ברומטר בניצחון אתמול. במחצית הראשונה תרם רק שתי נקודות ושני אסיסטים, וחולון כבר מצאה עצמה בפיגור דו ספרתי; במחצית השנייה קפץ ל-11 נקודות ושישה אסיסטים, והקבוצה קלעה 54 וניצחה. "בהפסקה קצת עוררתי אותו, ואמרתי לו שיתחיל לשחק, ומאז ראינו ג'ו אחר", סיפר המאמן.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

גארד נוסף שיידרש להתעלות הוא אדם סמית', שקלע אמש 11 נקודות. בתחילת העונה, כשעוד שיחק בדניזלי, הוא צלף 24 נקודות במפגש בליגה הטורקית מול גלאטסראיי, אך הפסיד עם קבוצתו דאז 89:73.

ניצחון באיסטנבול יעלה את חולון למאזן 1:3 בטופ 16, ויקרב אותה באופן משמעותי ביותר לשמונה הגדולות; הוא גם יוריד את גלאטסראיי ל-3:0 ויקרב אותה להדחה. במקרה של הפסד, חשוב יהיה לסגולים לשמור על תשע נקודות הפור שיצרו לעצמם בישראל. "מניסיוני, ההפרשים יהיו משמעותיים, וחבל שלא קלענו עוד סל בהתקפה האחרונה", סיכם גודס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully