וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "קשה לי לשמוח מהניצחון", ריברס: "אני מנסה לא להפריע"

הפועל ירושלים שמרה על המקום הראשון בליגה, לאחר 88:89 דרמטי על בני הרצליה. הזר החדש: "משחק כזה הוא תמיד קרב". בשרון מקווים: צ'ינאנו אונואקו יחזור לישראל בימים הקרובים

תקציר: חלק א' של הריאיון עם עודד קטש בתכנית "סערה בממלכה"/ספורט1

בעונה שבה אליפות המדינה תוכרע בסדרות פלייאוף, קשה להפריז בחשיבות הדירוג בליגה הסדירה. הפועל ירושלים ניצלה אמש (שני) מאיבוד המקום הראשון בטבלה, כשגברה על בני הרצליה 88:89 בתום מותחן שהוכרע על ידי סל ניצחון דרמטי של ג'יילן אדאמס, בדרך ל-27 נקודות.

מדד הפלוס/מינוס הגבוה במגרש היה שייך לקיי.סי ריברס, שבהופעת הבכורה הרשמית שלו בליגת העל פלירטט עם דאבל-דאבל ורשם עשר נקודות ותשעה ריבאונדים. ב-23 הדקות שבהן שיחק, ירושלים הובילה ב-23 הפרש.

"משחק על מקום ראשון הוא תמיד קרב", אמר ריברס. "היינו מעט רכים בהתחלה, אבל ביצענו שינויים ועלינו ליתרון בזכות השיפור ברמת האגרסיביות שלנו. חוויתי בעבר לא מעט משחקים כאלה, ואני יודע שהקבוצה צריכה להישאר יחד ברגעים פחות טובים ולא להיכנס לפאניקה".

הסווינגמן האמריקאי פגע רק ב-3 מ-10 מהשדה, והסביר: "זה היה המשחק הראשון שלי בחודש וחצי, ומובן שזה קצב שונה מאימון. אני מחפש את הדרך שלי ומנסה לא להפריע. התעייפתי, כל הזריקות שלי היו קצרות מדי והדברים האלה לוקחים זמן".

מאמן הפועל ירושלים יותם הלפרין. לירון מולדובן
עדיין לא מרוצה. הלפרין/לירון מולדובן

"עדיף לנצח מאשר להפסיד, אבל קשה לי מאוד לשמוח, כי לא שיחקנו טוב", אמר מאמן ירושלים, יותם הלפרין. "לאורך רוב שלבי המשחק, הם דחפו אותנו לכדורסל שלהם. אם נספוג 88 נקודות ונאבד 19 כדורים, לא נוכל לנצח הרבה פעמים. אנחנו קבוצה עם אוריינטציה הגנתית, שאמורה להיות אגרסיבית".

הרצליה, שסופרת שני הפסדים על חודה של נקודה מאז הזכייה בגביע המדינה, מקווה לקבל בחזרה את צ'ינאנו אונואקו בימים הקרובים. הסנטר שוחרר כדי לשהות בלידת בתו. "מאכזב וכואב להפסיד בצורה הזאת", סיכם מאמן הקבוצה, אורן אהרוני. "המשחק לא הוכרע על ידי הסל הגדול של אדאמס, אלא במאבק הריבאונד שבו הפסדנו 44:28".

בהתייחסו לסאגה סביב המנהל המקצועי זופר אבדיה, שהתפטר ואז חזר, אמר אהרוני: "זופי הוא תמיד חלק מאיתנו, גם כשהיה בארה"ב עידכנו אותו בכל ודיברנו איתו. בעזרתו יצרנו קשרים כדי לבדוק על אלכסנדר זצ'ביץ'. אני שמח שזה מאחורינו, ולא חושב שהיה איזה אישיו סביבו".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully