וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לאירופה: הפועל חולון פותחת בבית את "שבוע גלאטסראיי"

7.3.2022 / 21:21

הסגולים שבים לליגת האלופות אחרי פגרה בת חודש, ויארחו ביום שלישי (19:30) את הטורקים. כעבור 48 שעות הם ישחקו מולם גם באיסטנבול. היידן דלטון ייעדר

סערה בממלכה עם עודד קטש, חלק א'/ספורט1

הפועל חולון תחזור מחר (שלישי, 19:30) לליגת האלופות, אחרי פגרה בת ארבעה שבועות, ותקפוץ היישר למים העמוקים: היא תארח את גלאטסראיי, וכעבור 48 שעות תתארח אצלה באיסטנבול - בצמד משחקי מפתח שעשוי לחרוץ את גורל העונה האירופית שלה.

טיירוס מגי, שחקן הפועל חולון. אודי ציטיאט
ייעדר בטורקיה. מגי/אודי ציטיאט

הסגולים עומדים על מאזן 1:1 בטופ 16, בעוד יריבתם הטורקית סבלה מהתפרצות קורונה והופיעה במשחק אחד בלבד, שבו הפסידה בבית לדיז'ון. היידן דלטון פצוע בקרסולו ולא ישחק השבוע, ובמפגש ההשלמה ביום חמישי תחסר חולון גם את טיירוס מגי, שעדיין לא היה חתום בשורותיה במועד המקורי. כדי להעמיד סגל מלא, שיכלול חמישה ישראלים (Home grown), ניב משגב הפצוע עשוי להתלבש. בכל מקרה, הוא לא כשיר לשחק.

עוד בוואלה!

שיהיה שבוע טוב: הפועל חולון הביסה 70:87 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה
דבון אקון פרסל, שחקן גלאטסראיי. ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
לא הצליח בתל אביב, יככב נגד חולון? אקון פרסל/אתר רשמי, ליגת האלופות של פיב"א

גלאטסראיי מדורגת במקום השישי בליגה הטורקית, ולא ניצחה עדיין במשחק חוץ ב-2022. הכוכב המרכזי שלה הוא הפורוורד דבון אקון-פרסל (28, 1.98), ששיחק למשך תקופה קצרה ולא מוצלחת בהפועל תל אביב לפני שלוש שנים, אך העונה הוא סגן מלך הסלים בליגת האלופות עם 20 נקודות למשחק.

בנוסף אליו, היא נשענת בעיקר על הזרים האחרים שלה: הגארדים די בוסט ומלו טרימבל, ושחקני הפנים מוריס אנדור וקרי בלאקשיר, ששיחק בעונה שעברה בגלבוע/גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully