וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרית שמונה מחכים להחלטה של שרצקי בנוגע למאמן, צרפתי מועמד

6.3.2022 / 11:16

עוזר המאמן של מכבי חיפה ברשימה של הבעלים, במועדון ממתינים לראות אם דראפיץ' יסיים את העונה, או ששרצקי יראה לו את הדרך החוצה כבר עכשיו. גם קורצקי וברדה ברשימה

תקציר: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה 1:3/ספורט1

אחרי ההפסד אתמול (שבת, 3:1) למכבי נתניה שהכריע סופית שעירוני קרית שמונה לא תהיה בפלייאוף העליון, במועדון מצפים לראות האם איזי שרצקי ימנה מאמן חדש כבר עכשיו, או שיחכה לסיום העונה. כידוע היחסים שרצקי לסלובודן דראפיץ' לא טובים בלשון המעטה והבעלים הצהיר שהמאמן לא יישאר בעונה הבאה. במועדון ובייחוד בבקרב השחקנים סבורים ששרצקי עושה טעות גדולה, אך ברור לכולם שהבעלים הוא זה שיקבל את ההחלטה.

בימים האחרונים בורסת השמות החלה לצוץ סביב המועדון, אך גורמים במועדון הבהירו שבשלב הזה לא נעשתה שום פנייה לאף מאמן והכל בגדר ספקולציות. שרצקי כבר הבהיר שהוא מעריך את מנחם קורצקי ושי ברדה, אך השניים תחת חוזה עדיין ועסוקים במשימות של הקבוצות שלהם. שם נוסף שעלה הוא עוזר מאמן מכבי חיפה גיא צרפתי, אך בשלב זה כאמור שרצקי עדיין לא מבצע מהלכים.

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. לילך וייס רוזנברג
מה יחליט הבעלים? שרצקי/לילך וייס רוזנברג

בקרית שמונה מקווים לרשום מהר 4-5 נקודות כדי להבטיח סופית את ההישארות. "מי שיסתכל על הסגל שלנו יבין שאם לא ניאבק על ההישארות זו הצלחה אדירה", אמר שחקן בקבוצה, "יש כאן הרבה שחקנים צעירים ואלמוניים ועדיין עשינו עונה יפה מאוד". זיו מורגן, שהורחק במהלך המשחק בשני כרטיסים צהובים, יעמוד לדין בגין העלבת שופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully