וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנשים בכדורמים העפילה לאליפות אירופה שלישית ברציפות

עודכן לאחרונה: 5.3.2022 / 20:47

דימיטריס מברוטאס והשחקניות שלו גברו 10:13 על צרפת וסיפקו הפתעת ענק. מנכ"ל האיגוד עמית אבנר: "הבטחנו שתי נבחרות, גברים ונשים, באליפות אירופה. לא היה מעולם דבר כזה"

נבחרת הנשים של ישראל בכדורמים סיפקה הערב (שבת) הפתעה ענקית כאשר ניצחה את נבחרת צרפת בתוצאה 10:13 במוקדמות אליפות אירופה אשר נערכות במלטה, ובכך השלימה את המשימה להעפיל לאליפות אירופה שלישית ברציפות.

מדובר בסנסציה גדולה ובניצחון ענק של ישראל, אשר הפסידה בשלושת המשחקים הקודמים מול צרפת. ההעפלה של הנשים מצטרפת להעפלה של הגברים מלפני שבועיים וישראל עם הישג היסטורי - שתי נבחרות ישתתפו באליפות אירופה שתיערך בקיץ בקרואטיה.

נבחרת הנשים של ישראל בכדורמים. איגוד הכדורמים, אתר רשמי
סנסציה במלטה. נבחרת הנשים חוגגת/אתר רשמי, איגוד הכדורמים

מאמן הנבחרת דימיטריס מברוטאס: "זה היה ניצחון ענק והיסטורי עבורנו. בשלושת המשחקים האחרונים מולן הפסדנו. השחקניות שיחקו הערב עם המון תשוקה, היו מאוד מרוכזות והגיע לנו לנצח. היינו הנבחרת הטובה יותר בבריכה. המשימה הושלמה להעפיל לאליפות אירופה, וננסה לנצח גם מחר את מלטה. זה רגע היסטורי ששתי נבחרות ישראל, גברים ונשים, תהיינה באליפות אירופה בספליט. אני מאוד גאה. אני מודה מאוד לאיגוד על התמיכה. קיבלנו כל מה שהיינו צריכים כדי להצליח. תודה לרויטל גלוסקא יושבת הראש ולעמית אבנר המנכ"ל".

מנכ"ל האיגוד עמית אבנר: "אנחנו חווים הישג מדהים של הכדורמים הישראלי. הבטחנו שתי נבחרות, גברים ונשים, באליפות אירופה. לא היה מעולם דבר כזה. שאפו גדול לצוות המאמנים דימיטריס מברוטאס, סוטיריס זומפוליאס ועידן כפתורי, וכמובן לשחקניות המדהימות. תודה לחניתה לוי מנהלת הנבחרת. הכדורמים הישראלי בדרך למעלה".

יו"ר האיגוד רויטל גלוסקא: "הישג מטורף, אין לי מילים. נבחרת של מקצועניות, תותחיות אחת אחת עם הלב והנשמה במקום הנכון. צוות המאמנים מדהים, כל הכבוד".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully