וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיינל פור היורוליג עבר לבלגרד, גמר היורוקאפ ייערך בנפרד

4.3.2022 / 13:47

לאור הגבלות ההתקהלות המחמירות בגרמניה, הוזז אירוע הגמר מברלין ויתקיים בימים חמישי ושבת (21-19 במאי) בבירה הסרבית. המפעל המשני לא יוכרע באותם זמן ומקום, והביתיות תוענק למדורגת הבכירה בו

תקציר: חלק א' של הריאיון עם עודד קטש בתכנית "סערה בממלכה"/ספורט1

הנהלת היורוליג הודיעה היום (שישי) באופן רשמי כי הפיינל פור הועבר מברלין ויתקיים בבלגרד. השינוי בוצע בשל ההגבלות המחמירות על התקהלות בגרמניה, שעלול היה ליצור תמונות דומות לאלו שנראו באירוע הגמר אשתקד בקלן.

בבירה הסרבית הסכימו לאפשר כניסה של אוהדים מחוסנים, שעומדים בפרוטוקולים הרפואיים או שעברו בדיקות - והיא נבחרה. לראשונה מאז הפיינל פור בתל אביב ב-2004, המשחקים לא יתקיימו בימים שישי וראשון בשבוע, אלא בחמישי ובמוצאי שבת (19 ו-21 במאי) בשל זמינות האולם.

"לאחר לא מעט התלבטויות, בחרנו בהחלטה הנכונה ביותר מבחינת האוהדים והשחקנים", אמר מנכ"ל היורוליג, ג'ורדי ברתומיאו. "אנחנו מבינים את ההגבלות שרוצות ממשלות להטיל בגלל הקורונה, ולא נוכל לסכן את השתתפות השחקנים שלנו בפיינל פור".

עם זאת, ברתומיאו סייג והבהיר כי הפיינל פור עוד ישוב לברלין: "מדובר רק בדחייה, ואנחנו מצפים לחזור לעיר. נכון לעכשיו לא יכולנו לבקש אלטרנטיבה טובה יותר מבלגרד, שבאופן אוטומטי מזוהה עם כדורסל".

בתוך כך, ביורוליג זנחו - לפחות העונה - את התוכנית לשלב את גמר היורוקאפ בסופ"ש הפיינל פור. בהנהלת המפעל בחנו אפשרות לקיים את הקרב על התואר המשני כהצגה מקדימה לגמר המפעל הבכיר, באותו יום ובאותו אולם, אבל לבסוף הוחלט שהמשחק ייערך ב-11 במאי, באולמה של הקבוצה בעלת יתרון הביתיות.

נכון לעכשיו, הקבוצה שמחזיקה במאזן הטוב ביותר ביורוקאפ היא בדאלונה, שעומדת על 11 ניצחונות ושני הפסדים, חמישה מחזורים לפני סיום העונה הסדירה.

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully