וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דהן אותת לבכר: "יש לו מה להראות". דוניו צפוי להיעדר נגד נוף הגליל

2.3.2022 / 7:55

בלם מכבי חיפה המיובש סחט מחמאות אחרי חדרה, גם מאור לוי ועופרי ארד קיבלו שבחים. גם רז מאיר בספק למשחק הליגה בשבת

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

במכבי חיפה הבינו שהם עם רגל וחצי בחצי גמר גביע המדינה עוד לפני הניצחון 0:1 אמש (שלישי) על הפועל חדרה. הירוקים בעיקר רצו להעביר את המשחק בשלום, בלי פציעות או הרחקות, ועמדו במשימה למרות שהמשחק לא התעלה לרמה גבוהה.

ברק בכר נתן ללא מעט מחליפים דקות ובסיום החמיא להם ואמר שראה מהם רצון ועבודה קשה. בקבוצה החמיאו בעיקר לאורי דהן ועופרי ארד שהציגו יכולת טובה. דהן יצא לחלוטין מהרוטציה ואמש ניכר עליו שהוא רוצה להוכיח לבכר שהוא ראוי למעמד אחר. "ברור שלאורי יש הרבה מה להראות, אחרת לא היינו קונים אותו בהרבה כסף. מצד שני, יש הרבה בלמים טובים והבחירות הן רק מקצועיות", הסבירו במועדון.

אורי דהן בלם מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ייצא מההקפאה? אורי דהן/מאור אלקסלסי

גם מאור לוי זכה למחמאות מבכר בסיום. "הוא עושה עבודה טובה גם במשחקים וגם באימונים. בדיעבד יכול להיות שהוא היה צריך לקבל יותר דקות, הוא יכול לשחק באמצע ובכנף. רק שימשיך ככה".

מי שהדאיג את חיפה אמש הוא רז מאיר. המגן עלה לדשא כדי להתחיל את המחצית השנייה ואז הרגיש כאב חד במפשעה. אחרי שעדכן את הצוות המקצועי, הוא הוחלף מיידית על ידי נטע לביא. מאיר ייבדק והוא בספק למשחק מול הפועל נוף הגליל. גם גודסוויי דוניו ייעדר מהמשחק בשבת וצפוי לחזור לאימונים בשבוע הבא.

עוד בוואלה!

בחצי הילוך: מכבי חיפה גברה 0:1 על הפועל חדרה ועלתה לחצי הגמר

לכתבה המלאה
חלוץ מכבי חיפה מאוויס צ'יבוטה. שלומי גבאי
בחיפה מתאזרים בסבלנות. צ'יבוטה/שלומי גבאי

מאוויס צ'יבוטה שוב לא בלט, אך בחיפה ציינו שהם מתאזרים בסבלנות עם החלוץ. בכר אף החמיא לשחקן על כך שראה הפעם במשחק הרבה דברים טובים ובעיקר את הנחישות והרצון. האחרון שזכה למחמאות היה רועי משפתי, שהוגדר כשוער הגביע של הקבוצה. משפתי שמר שוב על רשת נקייה ואמר בסיום: "התפקיד שלי זה לסמוך על עצמי. אני מתייחס לכל פס כדבר הכי חשוב. זה כיף גדול להיות שוער במכבי חיפה ואני שמח שהעפלנו לחצי הגמר. ג'וש כהן אדם מדהים ואנחנו דוחפים ותומכים אחד בשני".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully