וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ופתאום, מכבי תל אביב במקום השביעי: השלכות המלחמה על היורוליג

28.2.2022 / 19:48

אם הקבוצות הרוסיות לא יוכלו לחזור לשחק העונה, כל תוצאותיהן יתבטלו. בטבלה האלטרנטיבית, ללא צסק"א, זניט וקאזאן, הצהובים יזנקו לעמדת עלייה לפלייאוף וייהנו מיתרון מובהק על מונאקו ופנרבחצ'ה שיישארו מאחור

תקציר: חלק א' של הריאיון עם עודד קטש בתכנית "סערה בממלכה"/ספורט1

החלטת היורוליג להשעות את משחקיהן של צסק"א מוסקבה, אוניקס קאזאן וזניט סנט פטרסבורג לחודש הקרוב משאירה להן פתח לחזור לפעילות במהלך אפריל, אך הקרקע כבר מוכנה להרחקתן עד תום העונה. מהלך שכזה, בצירוף ביטול כל תוצאותיהן, יטרוף את הקלפים בטבלה ויפתח מחדש את המאבק על הפלייאוף, כשאחת המרוויחות העיקריות מכך עשויה להיות מכבי תל אביב.

הצהובים, "בזכות" העובדה שהפסידו בשלושה מארבעת מפגשיהם עם הרוסיות, יקפצו בטבלה האלטרנטיבית מהמקום ה-12 למקום השביעי עם מאזן 10:10, כשנותרו להם עוד שמונה משחקים בסיטואציה הזאת - חמישה בבית (באסקוניה, אולימפיה מילאנו, ריאל מדריד, וילרבאן ופנרבחצ'ה) ושלושה בלבד בחוץ (הכוכב האדום בלגרד, פנאתינייקוס וברצלונה).

טבלת היורוליג האלטרנטיבית. דני מרון
טבלת היורוליג האלטרנטיבית/דני מרון

במצב שכזה, ללא הרוסיות, מונאקו (12:10) ופנרבחצ'ה (12:9) מדורגות מתחת למכבי במקומות 9-8, כשהן כבר סוחבות שני הפסדים יותר ממנה. הסיבה: שתיהן הצליחו "מדי" נגד הרוסיות, ורשמו מולן מאזנים של 1:4 ו-0:3 בהתאמה.

באיירן מינכן תבצע את הקפיצה המשמעותית ביותר, לאחר שרשמה מאזן 4:0 מול נציגות רוסיה, והיא עולה במצב שכזה מהמקום ה-11 למקום החמישי. גם הכוכב האדום יכולה בסיטואציה מסוימת למצוא עצמה נאבקת על הכרטיס לרבע הגמר, כשבאופק ממתין לה בונוס מיוחד (גם אם לא ריאלי במיוחד מבחינתה): הפיינל פור צפוי לעבור מברלין לבלגרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully