וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכמה העברת קייזר גייטס להפועל אילת, אך בורסאספור נכנסה לתמונה

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 23:45

הפועל ירושלים סגרה עם האילתים את הפרטים לביצוע המהלך, אך במקביל הגיעה לפורוורד האמריקאי הצעה גבוהה יותר מהקבוצה הטורקית. עם עזיבתו הצפויה, יישארו לאדומים שישה זרים בסגל

תקציר: חלק א' של הריאיון עם עודד קטש בתכנית "סערה בממלכה"/ספורט1

הפועל ירושלים והפועל אילת הגיעו לסיכום ביניהן על העברתו של קייזר גייטס לקבוצה הדרומית, אך במהלך הערב (שני) חלה התפתחות: אף שנותרו לסגור רק פרטים אחרונים עם השחקן עצמו ונציגיו, לתמונה נכנסה בורסאספור הטורקית, שהגישה הצעה גבוהה יותר.

לאור העובדה שהאדומים מופיעים במסגרת אחת בלבד, לאחר ההדחה מליגת האלופות, נוצר "פקק" תנועה במצבת הזרים עם צירופו של קיי.סי ריברס. כל עוד גייטס נשאר, המאמן יותם הלפרין היה נאלץ להשאיר שני שחקנים מחוץ לטופס בכל משחק בליגת העל, ולכן הוחלט לדלל את הסגל.

בעקבות עזיבתו של גייטס, צפוי ריברס לשחק בעיקר בעמדת הסמול פורוורד, ובכך יתאפשר לנועם דוברת לקבל דקות משמעותיות לכשיתאושש מהפציעה בכף ידו - לצידם של רטין אובסוהאן, ג'יילן אדאמס ושון קילפטריק בשתי עמדות הגארד.

קייזר גייטס, הפועל ירושלים. קובי אליהו
רק 4.2 נקודות למשחק בליגת העל. קייזר גייטס/קובי אליהו

גייטס (25, 2.01) שותף העונה ב-12 משחקי ליגה והעמיד ממוצעים דלים של 4.2 נקודות ו-3.3 ריבאונדים ב-21.7 דקות לערב. גם בזירה האירופית הוא לא נחל הצלחה גדולה, ותרם 5.4 נקודות ו-5.6 כדורים חוזרים.

באילת, אם יגיע אליה, מייעדים לו תפקיד משמעותי בהרבה. לקבוצה ארבעה זרים (בריון אלן, כריסטיאן דוליטל, ג'סטין פאטון וטוני דגלאס, שהצטרף לפני כחודש), והיא נאבקת על כרטיס לפלייאוף. קייסי פראת'ר, שנפצע באופן חמור בסיום העונה שעברה והוחתם מחדש בקבוצתו של אריאל בית הלחמי, נמצא עדיין בתהליכי שיקום ולא ישוב לפעילות העונה.

בינתיים, הספיק גייטס לקלוע עשר נקודות ב-17 דקות בניצחונה של ירושלים על אילת 78:90, במשחק אימון שנערך הערב בבאר שבע. ריברס קלע 12 נקודות בהופעתו הראשונה בישראל, כמו איתי שגב וג'ון אגבונו. פאטון החזיר עם 19 למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully