וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני סכנין מבינים: המשחק נגד הפועל חדרה הוא "על עונה שלמה"

28.2.2022 / 9:33

אחרי ה-1:1 בטדי, בקבוצה כבר חושבים על המשחק בו יוכלו להבטיח מקום בפלייאוף העליון. האוהדים טענו: הותקפנו על ידי אוהדי בית"ר ירושלים

תקציר: בית"ר ירושלים - בני סכנין 1:1/ספורט1

תחושות מעורבות בבני סכנין אחרי התיקו 1:1 נגד בית"ר ירושלים אמש (ראשון). בקבוצה קיוו לניצחון שהיה מקרב אותם משמעותית לפלייאוף העליון, אולם יצאו מרוצים מהנקודה לאור הצורה בה התפתח המשחק. "אף פעם לא פשוט לשחק בטדי. רצינו מאוד לנצח כדי להבטיח כמעט סופית את המקום בפלייאוף, אבל גם הנקודה הזו יכולה להיות קריטית מאוד", אמר שחקן בסכנין, שעלתה למקום החמישי בעקבות התוצאה.

בקבוצה שיבחו את השחקנים שהציגו משחק הקרבה והצליחו להשיג נקודה למרות האווירה שממנה נהנתה בית"ר בזכות הקהל הביתי. כעת, בבני סכנין מבינים כי המפגש עם הפועל חדרה במחזור הבא הפך למשחק עונה, כשניצחון בו יבטיח כמעט בוודאות את המקום בין שש הראשונות בטבלה בסיום העונה הסדירה. "זה גמר גביע לכל דבר", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה, "ניצחון והשגנו את המטרה, הפסד והסתבכנו מאוד. זה קרב על עונה שלמה, לא רק שלוש נקודות".

שחקני בני סכנין. דני מרון
מרוצים מהנקודה. שחקני בני סכנין/דני מרון

מי שיחזור להרכב נגד חדרה הוא בירם כיאל, ובקבוצה של חיים סילבס נעשים מאמצים על מנת להכשיר גם את עומרי בן הרוש.

בעניין אחר, חלק מאוהדי בני סכנין טענו כי אוהדי בית"ר ירושלים תקפו אותם בסיום המשחק. בהנהלת המועדון יבדקו מי האחראים לכך, וצפויים להגיש תלונה במשטרה על מנת לטפל במקרה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully