וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרגרי, הרמן ושועה יחזרו להרכב בית"ר, גם עזריה עשוי לפתוח מול סכנין

לחץ גדול אצל הירושלמים בעקבות הצפיפות בתחתית, ג'אבר יחליף את בן הרוש הפצוע אצל האורחת שתגיע עם אלפים לטדי (א', 20:15, ספורט2)

מחזור 24הסתיים27/02/2022
בית"ר ירושלים
  • פלייטר (53)
1:1
  • (15) פוליץ'
בני סכנין
תקציר: בני סכנין - בית"ר ירושלים 0:2/ספורט1

בית"ר ירושלים

אחרי ניצחונה של מכבי פתח תקוה שהרתיח עוד יותר את התחתית, בית"ר ירושלים תארח מחר (ראשון, 20:15, ספורט2) את בני סכנין. המאמן יוסי אבוקסיס מתכנן מספר שינויים בהרכב, כאשר אביאל זרגרי יחליף את תמיר עדי המוצהב וגם דן עזריה עשוי לפתוח בפעם הראשונה כקשר נוסף. ירדן שועה יפתח בחלק הקדמי על חשבונו של עוזיאל פרדו, ואילו בהגנה רועי הרמן יחזור ל-11 על חשבון עמית כהן.

לאחר המשחק הזה תפגוש בית"ר את מכבי תל אביב ומכבי חיפה עד לסיום הליגה הסדירה, ובשל כך רואים בבית"ר במשחק מחר אולי הזדמנות האחרונה להשיג ניצחון נוסף לפני שיתחיל הפלייאוף התחתון.

אביאל זרגרי, קשר בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
צ'אנס מחודש בקישור האחורי. אביאל זרגרי/מאור אלקסלסי

בני סכנין

המאבק העז על הפלייאוף העליון בעיצומו ובני סכנין מקווה להמשיך במומנטום שלה גם על חשבון היריבה המרה בית"ר ירושלים. בהנהלה מעריכים שמעל ל-2,000 אוהדים יגיעו לטדי, כאשר במועדון מקווים שהמשחק יעבור בשלום וללא תקריות.

בצד המקצועי, המאמן חיים סילבס יחסר את עומרי בן הרוש שהפך אצלו לאחד השחקנים הטובים בקבוצה. עבדאללה ג'אבר יאייש את עמדת המגן השמאלי. גם בירם כיאל שסוחב צהובים ומרשל אודה הפצוע ייעדרו מהסגל של סילבס, כאשר איאהב גנאים ישוב להרכב. ארי מורה ימשיך בהתקפה ובסכנין בונים עליו מאוד. "אין ספק שעבור האוהדים שלנו בית"ר זה משחק חשוב מהרגיל, "אמר שחקן בקבוצה, "אבל עבורנו מה שחשוב זה רק להבטיח את המקום בפלייאוף העליון. לכן חשוב שננצח מחר".

עוד בוואלה!

שריקת סיוט: השערורייה התורנית של איגוד השופטים

לכתבה המלאה
ארי מורה שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
בונים עליו. ארי מורה/מאור אלקסלסי

טריוויה

* 45 משחקי ליגה נערכו בין בני סכנין לבית"ר ירושלים, כשבני סכנין מובילה 13:16 בניצחונות ועוד 16 משחקים הסתיימו בתיקו.

* הפעם האחרונה שסכנין השלימה דאבל עונתי על בית"ר הייתה ב-2014/15, אז ניצחה 1:2 בירושלים (צמד של מוחמד גדיר) אחרי 0:1 ביתי. אופיר קריאף הוא היחיד ששותף באותו משחק בטדי ונמצא בסגלים גם הפעם.

* בית"ר ירושלים החמיצה את הפנדל היחיד שלה העונה (ריצ'מונד בואצ'י ב-1:1 מול מכבי נתניה במחזור השלישי) והפעם האחרונה שדייקה מהנקודה הלבנה הייתה במאי אשתקד, כאשר ירדן שועה כבש את השלישי ב-1:3 בטדי מול בני סכנין במסגרת הפלייאוף התחתון.

* סכנין צברה 10 נקודות מ-12 האחרונות וספגה רק שער אחד בארבעת המשחקים הללו.

* שתי הקבוצות עדיין לא חוו מהפך על חשבונן העונה: סכנין ניצחה ב-10 מ-11 המשחקים בהם הובילה וסיימה עוד אחד בתיקו, ואילו בית"ר עם חמישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו בשבעת המשחקים בהם הובילה.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: טדי
קהל: 12588

תוצאות משחקי השבת:

מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה 3:1
הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה 4:1
הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 1:1
הפועל חיפה - מכבי חיפה 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully