וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "יש לנו אחריות לקהל, נקווה לגרום להם שמחה"

25.2.2022 / 14:49

מאמן בית"ר ירושלים דרוך לקראת המפגש עם בני סכנין בראשון הקרוב (20:15, ספורט2): "קבוצה טובה שלא סתם נמצאת בצמרת"

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק ביום ראשון הקרוב מול בני סכנין (20:15, ספורט2) במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל בתקווה להשיג נקודות חשובות במאבקי התחתית. מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס התייחס היום (שישי) במסיבת עיתונאים למפגש עם הקבוצה של חיים סילבס, ליריבות בין המועדונים וגם ללחץ בעקבות של הצהובים-שחורים המצב בטבלה.

"ראינו את סכנין במשחקים האחרונים", אמר אבוקסיס. "מדובר בקבוצה טובה שלא סתם נמצאת בצמרת. אנחנו צריכים להיות מאוד מוכנים לחלק ההתקפי המצוין שלה. נצטרך להיות במיטבנו, ונצטרך לשחק בחוכמה. משחק ההתקפה וההגנה שלנו צריך להיות ביום טוב כדי להביא נקודות".

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. שלומי גבאי
"הלחץ תמיד גדול". אבוקסיס/שלומי גבאי

על מצב הקבוצה: "הלחץ הוא תמיד גדול. אנחנו רוצים לרצות את הקהל, יש לנו אחריות לקהל אוהדים גדול. צריכים לגרום להם שימחה ביום ראשון". על היריבות עם סכנין: "המשחקים האלה תמיד משחקים טעונים מכל מיני סיבות, אבל זה עוד משחק בקטגוריה של משחק חשוב לשני המועדונים. כמובן שתמיד המאבקים היו קשים ואני מקווה מאוד שנצליח לרצות את הקהל שלנו".

המגן רועי הרמן: "מדהים לראות שהקהל דוחף אותנו גם בתקופה הזאת, ואנחנו מאוד רוצים להחזיר להם במגרש, ומקווה שנצליח לעשות את זה עם הדחיפה שלהם ביום ראשון. אני מאוד אופטימי, יש לנו קבוצה טובה, אמנם זה קצת פחות התחבר, אבל יש לנו את הקהל איתנו ואנחנו באים להילחם על כל משחק וכל נקודה, ואני מאמין שיהיה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully