וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר מתלבט בין חוסה רודריגס לנטע לביא

25.2.2022 / 16:23

מכבי חיפה מתכוננת לדרבי ואחד מהשניים צפוי לתפוס את מקומו של אבו פאני המוצהב. קפילוטו יפתח אצל האדומים (שבת, 20:00)

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 1:5/ספורט1

הפועל חיפה

בהפועל חיפה השלימו את ההכנות למשחק הדרבי מחר (שבת, 20:00) כאשר הקבוצה זכתה לתמיכה של אוהדים שהגיעו לדרבן ולתמוך לקראת המפגש מול היריבה העירונית. אנתוני איזוצ'וקוו ייעדר בשל צהובים, כאשר לראשונה מזה זמן רב ניסו קפילוטו יפתח בהרכב. גם בעמדת המגן השמאלי עשוי להיות שינוי כאשר נועם כהן צפוי לפתוח במקומו של דודי טוויטו שהיה חולה במשך השבוע בשפעת ונעדר משני אימונים.

מלבד שינויים אלו, אלישע לוי לא מתכנן שינוי נוסף, כאשר שלישיית האמצע שכוללת את לירן סרדל, סקו טורה וגל אראל תישמר. "אנחנו חייבים לקהל שלנו אחרי הדרבי הקודם", אמר שחקן בקבוצה, "זו ההזדמנות שלנו לכפר על הרבה דברים שהיו העונה".

הרכב משוער הפועל חיפה: אוהד לויטה, דור מלול, ניסו קפילוטו, בן והבה, נעם כהן, גל אראל, סקו טורה, לירן סרדל, חנן ממן, אלן אוז'בולט, אלון תורג'מן.

ניסו קפילוטו שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
צפוי לפתוח בדרבי. קפילוטו/מאור אלקסלסי

מכבי חיפה

כתגובה לרימון העשן הירוק שנזרק באמצע אימון הפועל חיפה, ירו אוהדי הפועל חיפה פצצות תאורה אדומות אל מעל מתחם כפר גלים בזמן אימון מכבי חיפה. האוהדים האדומים ירו שתי פצצות תאורה אל מעל המתחם. באימון עצמו לא תרגל ברק בכר הרכב וזאת בין היתר גם בגלל תנאי מזג האוויר הסוערים. למרות שלא תרגל הרכב, ההערכה היא שצ'ארון שרי יחזור להרכב על חשבונו של מוחמד אבו פאני המוצהב. התלבטות אחת של בכר היא בין חוסה רודריגס לנטע לביא בקישור. רודריגס, ששיחק כמגן לאחרונה ומילא כמעט כל עמדה במגרש, עשוי לחזור לעמדה המקורית שלו, אך עדיין לא התקבלה החלטה סופית. דולב חזיזה ורז מאיר חזרו היום לאימונים ויהיו בסגל. גם מיקאל אלפונס צפוי להמשיך בהרכב.

הרכב משוער: ג'וש כהן, מיקאל אלפונס, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג, סאן מנחם, עלי מוחמד, חוסה רודריגס, צ'ארון שרי, עומר אצילי, דולב חזיזה, דין דוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חוסה רודריגס שחקן מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
עשוי לחזור לעמדה הטבעית שלו אחרי זמן רב. רודריגס/מאור אלקסלסי

טריוויה

* זה יהיה הדרבי ה-109 בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי חיפה מובילה 30:49 בניצחונות ועוד 29 משחקים הסתיימו בתיקו.

* הפועל חיפה היא הקבוצה היחידה שעדיין לא קיבלה שער משחקן מחליף (לעומת 11 שערים שסיפק הספסל של מכבי חיפה) וסך הכול שבעה שחקנים (כולל קווין טאפוקו שכבר עזב) אחראים לשערים שלה העונה - פחות מכל קבוצה אחרת בליגה.

* הפועל חיפה היא גם אחת משתי קבוצות (לצד בית"ר ירושלים) שעדיין לא כבשה מהנקודה הלבנה העונה. היה לה פנדל אחד שאלון תורג'מן החמיץ.

* מכבי חיפה מצאה את הרשת בכל 22 משחקי הליגה האחרונים שלה. הפעם היחידה שלא כבשה הייתה במחזור הפתיחה - 0:0 מול הפועל חדרה.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: חיפה
קהל: 26285

משחקי המחזור ה-24:

שבת, 15:00: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 17:30: הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה
שבת, 18:00: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע (ספורט3)
שבת, 20:00: הפועל חיפה - מכבי חיפה

ראשון, 19:00: עירוני קרית שמונה - הפועל ירושלים
ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - בני סכנין (ספורט2)

שני, 20:15: הפועל נוף הגליל - מכבי תל אביב (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully