וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס לשחקנים: "הכול בראש שלכם, תהיו פחות לחוצים וזה יבוא"

24.2.2022 / 9:20

מאמן בית"ר אופטימי לקראת המפגש מול בני סכנין, ירדן שועה עשוי לחזור ל-11. בקבוצה לא מתרגשים מהדיון בבית הדין לעבודה: "גם אנחנו רוצים שהשחקנים יקבלו את הכסף"

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

בבית"ר ירושלים לא מתרגשים יותר מדי מהדיון בבית הדין לעבודה בנוגע לקיצוץ השכר של השחקנים. גורם בכיר במועדון הסביר אתמול: "איך שלא יהפכו את זה, אין כסף השנה לשלם, מה שיוחלט בהמשך יוחלט, גם אנחנו רוצים שהשחקנים יקבלו את הכסף. אף אחד לא רוצה לקחת מהם את זה, ברור לנו שהדברים יסתדרו בסופו של דבר".

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. שלומי גבאי
ממשיך לעבוד עם השחקנים, חרף המצב הקשה. אבוקסיס/שלומי גבאי

בצד המקצועי, יוסי אבוקסיס ממשיך לעבוד עם השחקנים על העמידה ושיפור המשחק בחלק הקדמי. אבוקסיס אמר לשחקנים במהלך השבוע: "ב-20 מטר האחרונים זה הכל בראש שלכם. לחשוב עוד קצת, עוד פעולה אחת חכמה או עוד מסירה מתוחכמת, תהיו פחות לחוצים וזה יבוא. יש כאן שחקנים עם יכולות, זה יבוא לנו". ירדן שועה אמור לחזור ל-11 במשחק הקרוב לאחר שהיה מוצהב נגד חדרה.

לקראת המשחק מול סכנין, בבית"ר אמנם מרוצים מכך שבירם כיאל המוצהב לא ישחק אך אומרים כי בכל מקרה סכנין קבוצה חזקה וטקטית, שגם נקודה בטדי תעזור לה במאבק על הפלייאוף העליון. במועדון מעריכים כי עשרת אלפים איש יגיעו לטדי וידחפו את הקבוצה. הקבוצה ערכה אתמול ארוחת גיבוש, כאשר במועדון מציינים שינוי קיצוני באווירה ובאנרגיות מאז שהסתיים חלון ההעברות: "כולם מרוכזים במטרה ולא רואים שום דבר אחר, שזה המצב יש לנו סיכוי טוב לשרוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully