וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה שוקלת לוותר על יציע נוסף לטובת הירוקים. בר נתן נפצע ולא ישפוט

23.2.2022 / 19:33

האדומים עשויים לוותר על עוד כרטיסים לטובת אוהדי מכבי חיפה. 750 מאבטחים ושוטרים ישמרו בדרבי, אוהדים עם סממנים ירוקים לא יורשו ביציעי הפועל. הקופות לא ייפתחו ביום המשחק. השופט נפצע במבחן כושר

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2/ספורט1

480 סדרנים ועוד 270 שוטרים, זה כוח האבטחה שיהיה במשחק הדרבי החיפאי במוצאי שבת. בישיבה שנערכה היום עם המשטרה לקראת המשחק נקבע מספר אנשי הבטחון שיהיו במשחק ובשל הרגישות בדרבי הוחלט על המספר הגבוה. בנוסף, הוחלט שגם אם כל הכרטיסים לא יימכרו לא ייפתחו קופות למכירת כרטיסים ביום המשחק וזאת מחשש שלא יהיה ניתן לסנן אוהדי מכבי חיפה שיקנו כרטיסים ליציעים של אוהדי הפועל.

אגב, מישיבת המשטרה נודע שבהפועל חיפה שוקלים להעביר עוד יציע לידי אוהדי מכבי חיפה כאשר בישיבה נאמר לראשי המשטרה שישנה מחשבה להעביר את היציע הפינתי בין היציעים הדרומיים והמערביים (יציע המוכר כיציע אורחים במשחקי מכבי חיפה וכן במרבית משחקי הפועל חיפה). לוואלה! ספורט נודע שבישיבה הוסכם עם המשטרה שאם אכן הפועל תעביר את אותו יציע לאוהדי היריבה העירונית יוקם חיץ באמצעות יוטה רחבה וכן תוקצה כניסה נפרדת לאוהדי מכבי חיפה וקיוסקים נפרדים וזאת על מנת למנוע עירוב בין קהל האוהדים.

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
יקבלו עוד כרטיסים לדרבי? אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

כמוכן, סוכם באותה ישיבה משטרתית שאוהד של מכבי חיפה שיגיע עם סממני זיהוי של קבוצתו ליציע של הפועל חיפה לא יורשה להיכנס לאיצטדיון. כאמור, לפי הרשתות החברתיות אוהדים רבים של מכבי חיפה קנו כרטיסים ליציעי הפועל ובמשטרה חוששים מעימות בין האוהדים ולכן הוקצה כוח משטרתי גדול כדי למנוע אירועים.

* כמו כן, דניאל בר נתן נפצע הערב במהלך מבחן כושר שנערך לשופטים בשפיים ובעקבות זאת ירד משיבוצו לדרבי של חיפה בשבת. גם ספיר ברמן לא סיימה את מבחן הכושר והורדה מהשיבוץ שהיה לה לליגה הלאומית לסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully