וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחיינית שמתאמנת באגמים קפואים הפכה לכוכבת: "ראיתי את המוות מול העיניים"

23.2.2022 / 11:33

אלינה מאקינן הפינית מתחזקת חשבון טיקטוק עם מיליון וחצי עוקבים, בו היא חושפת שגרת אימונים מסכנת חיים בקרחונים של סקנדינביה: "אני עושה את זה מגיל 5, ולא נרתעת גם ממינוס 25 מעלות. יש אנשים שאוהבים להזיע כשהם מתאמנים, אני אוהבת לרעוד"

צוללן נתקע מתחת לאגם קפוא/@oravecboris

ככה נראית מלכת קרח אמיתית: אלינה מאקינן, שחיינית וטריאתלטית בת 27 מפינלנד, מתחזקת חשבון טיקטוק פופולרי עם קרוב למיליון וחצי עוקבים, בו היא חושפת את שגרה יומיומיות כמעט מזוכיסטית - שכוללת שני אימונים מדי יום בפיורדים ובקרחונים הקפואים של סקנדינביה.

מאקינן, חובבת אקסטרים מושבעת, מקפידה על התחביב המסוכן מאז שהייתה בת 5. ככל שבגרה - היא מספרת - למדה להכיר טוב יותר את הגוף שלה, והבינה איך לשמור עליו מפני כוויות קור והיפותרמיה. לדבריה, ההרגל השנוי במחלוקת אמנם מציב אותה לא פעם בסכנה, לעיתים אף סכנת מוות, אבל עדיין שווה הכל.

@elinamae

Jamming ❄️❄️?

♬ Rock With Me - Inverse

היא נוהגת לטבול במים הקרים פעמיים ביום, ומתעדת את עצמה כשהיא שוברת את הקרח כדי ליצור גומות קטנות באגמים קפואים, על מנת לטבול בהם. כל טבילה אורכת זמן שונה, שנע בין 30 שניות ל-6 דקות בהתאם לטמפרטורה של המים.

"כשהמים קרים מדי אפילו בשבילי, אני עושה אימון קצר יותר. לא פעם טבלתי במים בטמפרטורה של פחות ממינוס 25 מעלות, ואז זה אני צריכה להתנהל בזהירות יתר, כי אני עלולה לקבל מכת קור", היא מספרת. לדבריה, התחביב לא גורם לה לחלות לעיתים קרובות יותר מאדם ממוצע. "בעונות החורף אני לפעמים סובלת משפעת קלה פעם או פעמיים. אני לוקחת הפסקה של שבועיים מהאימונים, וממשיכה".

היא מספרת שבמקרים מסוימים, כשהייתה צעירה יותר, העמידה את עצמה בסכנת חיים. "ראיתי את המוות מול העיניים באחד המקרים, אבל לאט לאט הבנתי שאני מכירה טוב יותר את עצמי, את הגוף שלי ואת הצרכים שלו. מבחינתי, לרעוד מקור זה לא נורא, אני דווקא נהנית מזה. יש אנשים שאוהבים להזיע כשהם מתאמנים, אני אוהבת לרעוד".

השחיינית הפינית אלינה מאקינן. מתוך טוויטר, צילום מסך
"אוהבת לרעוד". מאקינן בפעולה/צילום מסך, מתוך טוויטר
השחיינית הפינית אלינה מאקינן. מתוך טוויטר, צילום מסך
השחיינית הפינית אלינה מאקינן/צילום מסך, מתוך טוויטר

בטיקטוק היא החלה להשתמש בשנה שעברה, בעיקר מתוך שיעמום. "לפעמים יכול להיות קצת מעיק להיכנס למים הקפואים ולהישאר שם עד שהזמן נגמר, אז חשבתי שיהיה כיף להתחיל לצלם את עצמי. סרטוני הטיק-טוק באו לי מאוד בטבעיות", היא אומרת. "הרבה אנשים מגיבים לי וחושבים שאני משוגעת, אבל אני לא חריגה - הרבה אנשים בפינלנד אוהבים לשחות במי קרח. בתור ילדה קטנה, זו הפעילות המשפחתית שהכי אהבתי לעשות, כי זה קירב בינינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully