וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל חיפה זועמים: 2,500 כרטיסים נוספים הוקצו למכבי חיפה

23.2.2022 / 9:45

דרבי ביתי? האדומים יאפשרו לאוהדי האלופה להיות ברוב מוחץ ביציעים בשבת, עם למעלה מ-20 אלף ירוקים. הקבוצה תעלה עם מדי רטרו, כמחווה לכוכבי שנות ה-70

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על הפועל חיפה/ספורט1

משחק בית? הפועל חיפה העבירה עוד 2,500 כרטיסים לאוהדי מכבי חיפה לקראת הדרבי בשבת, וזאת לאחר שהירוקים כבר מכרו 18 אלף כרטיסים. האדומים הבינו שקצב המכירה האיטי לקהל הביתי לא גדל והחליטו להקצות לירוקים גם את יציע המשפחות הדרומי.

במצב הנוכחי יהיה רוב מוחלט של למעלה מ-20 אלף צופים ירוקים ביציעים, מה שגורם לזעם בקרב אוהדי הפועל חיפה, שמלינים על ההתנהלות סביב מכירת הכרטיסים. מה שמגביר את כעס הוא שלטענתם האוהדים האדומים, אתמול היה ניתן לרכוש באינטרנט ללא הגבלה כרטיסים ליציע הכסף שאמור להיות מאוכלס באוהדי הפועל חיפה.

אוהדי מכבי חיפה. דני מרון
האצטדיון ייצבע בירוק. אוהדי מכבי חיפה/דני מרון

ברשתות החברתיות טענו אוהדים רבים של מכבי חיפה שקנו כרטיסים ליציע המדובר וכעת יש חשש מוגבר מעימותים בין המחנות. בהפועל חיפה מתכוונים לפעול בצוותא עם כוחות האבטחה כדי למנוע כניסה של אוהדי מכבי חיפה ליציעי הפועל חיפה, אבל ספק רב אם יצליחו לאכוף זאת.

הקבוצה החליטה לערוך לפני המשחק טקס הוקרה לשחקני המועדון משנות השבעים, ולהופיע עם מדי רטרו ייחודיים. הפועל חיפה שיחקה בתלבושת זהה בשנות השבעים המוקדמות, כולל בעונת 73/74 בה זכתה בגביע המדינה בפעם השלישית.

לרגל ההשקה הפיק המועדון סרטון בכיכובם של שחקני הקבוצה חנן ממן, גל אראל ושחקן העבר האגדי אבא גינדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully