וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותרת על העונה: קיי.סי ריברס חתם בהפועל ירושלים

22.2.2022 / 10:04

האדומים הנחיתו את הגארד/פורוורד הוותיק (34, 1.96), שזכה בעבר ביורוליג עם ריאל מדריד ושיחק בין היתר בפנאתינייקוס, ז'לגיריס קובנה והכוכב האדום בלגרד. קלע העונה 6.2 נקודות למשחק ביורוליג במדי באיירן מינכן

החגיגות של בני הרצליה אחרי הזכייה בגביע המדינה/צילום ועריכה: לילך וייס

לאורך השנים ידעה הפועל ירושלים להנחית שמות מעניינים לפני הישורת האחרונה של העונה. גם מקומה של 2022 לא נפקד, ולמרות האכזבות בליגת האלופות ובגביע המדינה, האדומים הודיעו הבוקר (שלישי) על החתמתו של קיי.סי ריברס.

לריברס (34, 1.96) ניסיון של יותר משבע שנים ביורוליג, והעונה הספיק לקלוע 6.2 נקודות בשש הופעות במפעל עם באיירן מינכן. הוא הוכתר לאלוף אירופה וספרד עם ריאל מדריד ב-2015, וזכה גם באליפויות יוון, ליטא, סרביה והליגה האדריאטית כששיחק בפנאתינייקוס, ז'לגיריס קובנה, הכוכב האדום בלגרד, חימקי מוסקבה וזניט סנט פטרסבורג.

לפני כחודש שוחרר ריברס לבקשתו מבאיירן, לאחר שקיבל הצעה מקבוצה בסין. הגעתו לאסיה התעכבה בשל קשיים בירוקרטיים - ולבסוף העסקה נפלה והוא נותר פנוי. ירושלים נכנסה לתמונה, וסגרה איתו לארבעת החודשים הקרובים.

"תמיד הרגשתי שמתישהו אשחק בישראל, ואני מאושר שזה קורה עם הפועל ירושלים", אמר ריברס. "אני יודע שיש לנו קבוצה טובה ומקווה שאוכל לתרום מהניסיון שלי. זכיתי בהרבה מאוד תארים בקריירה, כך שהציפיות והרצון ללכת עד הסוף מאוד מתאימים לי. שמעתי הרבה על הקהל שלנו ואני סופר את הדקות עד המפגש הראשון שלי איתו".

קיי סי ריברס שחקן זניט סנט פטרסבורג. Quality Sport Images, GettyImages
רזומה מרשים. קיי סי ריברס/GettyImages, Quality Sport Images

ריברס הוא הזר התשיעי שישחק העונה בירושלים, ונכון לעכשיו יש שבעה בסגל הקיים. המשמעות היא שבכל משחק ליגה ייאלץ המאמן יותם הלפרין להותיר שניים מהם בחוץ, וייתכן שבקרוב תיפרד הקבוצה מאחד מהם.

"הצלחנו להחתים שחקן יורוליג לכל דבר ועניין", אמר הלפרין. "קיי.סי יביא לנו המון חוכמת משחק, ובעיקר ניסיון עשיר בכל הרמות. הוא סקורר מגוון ושחקן שלם, שאוהב לשחק בשני צידי המגרש, וייתן לנו המון אופציות של קליעה. הוא יודע לזכות בתארים, יודע מה ההקרבות שצריך לעשות בשביל זה, והרזומה שלו מדבר בעד עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully