וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר לשחקנים: "3 המשחקים הקרובים סולד אאוט ביציעים, מצפה שגם בנקודות"

21.2.2022 / 8:20

הבעלים של מכבי חיפה הגיע לשוחח עם השחקנים והבהיר להם מה הוא מצפה מהם בשלושת המשחקים הקרובים. בכר נזף בשחקנים על המשחק מול קרית שמונה ולא תרגל הרכב. שחקן: "חייבים לשמח את הקהל"

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה 1:2/ספורט1

מכבי חיפה השלימה את ההכנות למשחק הערב (שני, 20:30) מול הפועל תל אביב כשבקבוצה יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון תפתח משמעותית את מאבק האליפות גם מול מכבי תל אביב, שניצחה אמש את הפועל חיפה והיא רחוקה לפני המשחק הערב חמש נקודות בלבד מהירוקים.

שלא כהרגלו הגיע אתמול יענקל'ה שחר למתחם האימונים ושוחח עם השחקנים. הבעלים ניסה לעודד את השחקנים ואמר להם: "שלושת המשחקים הקרובים סולד אאוט בקהל, אני מצפה מכם שהם גם סולד אאוט בנקודות". השחקנים מודעים לחשיבות המשחק הערב, ואחד מהם אמר: "אנחנו חייבים לשמח את הקהל. יהיה משחק קשה מאוד, אבל אם נגיע מוכנים ואגרסיביים כמו שאנחנו יודעים - ננצח".

יעקב שחר בעלי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מסר לשחקנים. יעקב שחר/מאור אלקסלסי

גם ברק בכר שוחח עם השחקנים ונזף בהם על היכולת מול עירוני קרית שמונה. המאמן לא תרגל הרכב, ובקרב השחקנים יש דריכות לגלות כיצד המאמן יעלה הערב, כשגם בנושא הסגל ישנה מתיחות. גודסוויי דוניו ורמי גרשון ייעדרו מהסגל אך בכר יצטרך להושיב עוד שחקן אחד ביציע והשאלה היא האם זה שוב יהיה אורי דהן שלא זוכה לקרדיט, או שמא בשל הפציעה של גרשון יחליט בכר להוציא מהסגל שחקן בעמדה אחרת.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully