וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין מאושרים: "זה צריך להספיק כדי שנהיה בפלייאוף העליון"

21.2.2022 / 8:03

הניצחון 0:2 על נוף הגליל קירב את סילבס ושחקניו לעבר המטרה, במועדון מרוצים מהשינויים שבוצעו בינואר ומשוכנעים שארי מורה "מהזרים האטרקטיביים בליגה"

תקציר: בני סכנין - הפועל נוף הגליל 0:2/ספורט1

שמחה אדירה בבני סכנין אחרי הניצחון 0:2 על הפועל נוף הגליל וההעפלה למקום החמישי, שמבטיח בסיום העונה הסדירה את הכרטיס לפלייאוף העליון.

בסכנין החמיאו לשחקנים ובקבוצה סיפרו שהם מרוצים מאוד מהרכש שנעשה בינואר, בעיקר מפביאן ספורקסלדה ומרועי שוקרני שמצליחים להוכיח שהיה לבצע את השינויים בסגל ולצרפם. "גם באיו ומרשל ייכנסו לעניינים ועוד יתרמו לנו רבות", אמר גורם בהנהלה, "ידענו לחזק את הקבוצה וזה צריך להספיק כדי שנהיה בפלייאוף העליון". בנוסף, גם עומרי בן הרוש זוכה לשבחים והמאמן חיים סילבס אף קורא לו "הרכש שלי בינואר", אחרי שלא קיבל הזדמנויות לאורך העונה ומאז השינוי על הקווים חזר להרכב ומצליח להרשים בעמדת המגן השמאלי.

פביאן ספורקסלדה שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
שינויים מוצלחים בינואר. פביאן ספורקסלדה/מאור אלקסלסי

מעל כולם אמש (ראשון) היה ארי מורה שכיכב ובקבוצה משוכנעים שמדובר באחד מהזרים היותר אטרקטיביים בליגה. במחזור הבא תצא בני סכנין למשחק בטדי מול בית"ר ירושלים, שהופך לקובע וגורלי במאבק על הכרטיס לששת הראשונות. אודה בספק למשחק וייבדק בימים הקרובים, כאשר מי שלא ישחק הוא בירם כיאל שסוחב צהובים כשאיאהב גנאים ישוב להרכב על חשבונו.

בשלושת המחזורים שנותרו עד סיום העונה הסדירה, בני סכנין תתארח אצל בית"ר ירושלים, תארח את הפועל חדרה במחזור הסיום תפגוש במשחק חוץ נוסף את מכבי פתח תקוה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully