וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש החדש בהה במחשוף של קצינת העיתונות - שסיפקה תגובה מפתיעה

21.2.2022 / 0:33

צפו בקטע המביך שהפך לוויראלי: ארתור קבראל הוצג בפיורנטינה, אך לא התאפק וסיפק מחווה לא ראויה לעבר רוזלה פטרילו, שיצאה להגנתו

תקציר: ספציה - פיורנטינה 2:1/ספורט1

מקרה שנע בין משעשע למטריד העסיק את איטליה בסוף השבוע. ארתור קבראל הוצג בשבת כשחקנה החדש של פיורנטינה על ידי קצינת העיתונות של המועדון רוזלה פטרילו במסיבת עיתונאים רשמית, וסיפק בהייה לא שגרתית בפטרילו, כאשר לא מעט פירשו זאת כהחפצה מינית. הסרטון ממסיבת העיתונאים הפך ויראלי מהר מאוד, כאשר מי שנחלצה להגנתו של הברזילאי היא לא אחרת מאשר פטרילו עצמה.

קצינת העיתונות של הוויולה, שמונתה לתפקיד לפני מספר חודשים לאחר שהייתה עיתונאית, פרסמה בסטורי בעמוד האינטסגרם האישי שלה טקסט ובו ביטלה את ההאשמות כנגד קבראל. "הסרטון יצר שערורייה בגלל התפיסה הלא מציאותית שנשים בעולם הכדורגל הן רק אובייקט של תשוקה, היסח דעת במקום אדם שנמצא בסביבת עבודה", כתבה והתייחסה למה שרואים בסרטון: "בזמן שהם טוענים שהם רואים משהו רקוב ומספקים רמיזות שלא מכבדות אותם, אני רואה שני אנשים שעובדים".

ארתור קבראל הגיע בחלון ההעברות האחרון בינואר לפיורנטינה לאחר שנרכש מבאזל תמורת 14.5 מיליון יורו לפני בונוסים. החלוץ אמור לשמש מחליף לדושאן ולאחוביץ', שהיה כוכב הקבוצה ועזב ליובנטוס, שרכשה אותו מהוויולה תמורת 70 מיליון יורו ועוד 5 מיליון בבונוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully