וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "גם לאצילי לקח זמן לתת מספרים, עם צ'יבוטה זה יקרה יותר מהר"

מאמן מכבי חיפה שלח מסר לחלוץ לקראת הפועל תל אביב (שני, 20:30), נטע לביא מתכונן לאווירה מיוחדת ביציעים, שחר הגיע לחזק את השחקנים. מנגד, רפואה הודה: "לקח לנו כמה ימים להתרומם מהדרבי"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 3:2, שער ניצחון דרמטי ליובאנוביץ'/ספורט1

מכבי חיפה

האלופה מצפה לאווירה מיוחדת ביציעים מחר (שני, 20:30) מול הפועל תל אביב. 30 אלף כרטיסים נמכרו למשחק, והאצטדיון בחיפה צפוי להיות מלא מפה לפה. לקראת המשחק, הגיע לאימון נשיא המועדון יעקב שחר ושוחח עם השחקנים. ברק בכר מתלבט בעיקר לגבי עמדות המגנים, כאשר צ'ארון שרי צפוי לחזור להרכב ושון גולדברג יחזור למרכז ההגנה על חשבון עופרי ארד. גודסוויי דוניו ייעדר אחרי הניתוח בתוספתן, גם רמי גרשון שנפצע באימון בשבת צפוי להיות מחוץ לסגל.

"ההתגייסות של הקהל מחייבת אותנו לחזור לעצמנו ולעשות דברים אחרת מהמשחק הקודם", אמר ברק בכר במסיבת העיתונאים של מכבי חיפה. "הקהל מאמין בשחקנים, אנחנו כל הזמן מרגישים מחויבות לספק לו את הכדורגל שהוא רוצה, מעבר לתוצאות. אנחנו עושים הכל כדי לשמח אותו. הפועל קבוצה טובה, היא הפסידה שלא בצדק בדרבי, אבל חשוב שנחזור לדברים שאפיינו אותנו רוב העונה, ואם נעשה את זה ננצח".

בכר העביר מסר לשחקנים: "המילה המתבקשת היא אגרסיביות. גם נגד נתניה וגם נגד קרית שמונה היה נראה שהם רוצים יותר מאיתנו. הבסיס זה הנחישות והאגרסיביות, ואם לא נביא את זה בכל משחק, לא ננצח משחקים - עד כמה שזה נשמע קלישאתי. מדובר ביריבה קשה, חיה פצועה, עם קהל, שמגיעה אחרי הפסד שלא הגיע לה. יהיה משחק קשה".

על ההשתלבות של מאוויס צ'יבוטה אמר: "מאוויס מתאקלם די מהר, נכון שהוא עוד לא כבש או בישל, אבל הוא מתאמן מצוין. בשנה שעברה עם אצילי לקח זמן עד שהוא נכנס לעניינים ונתן מספרים, אני חושב שעם מאוויס זה יקרה אפילו יותר מוקדם".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
רוצה לראות כדורגל אחר. ברק בכר/מאור אלקסלסי

נטע לביא הוסיף: "עברתי תקופה לא קלה מבחינה מקצועית. הייתי בשיא בשנה שעברה, ואז הייתי במקום פחות טוב. למדתי המון בתקופה הזאת, התחתנתי, ואני מרגיש שלמדתי. בשנים קודמות אמרו שיש בעיה כשאני לא משחק, היום כבר לא מדברים על זה וזה סימן טוב, שהקבוצה עובדת כמו שצריך. בחודש האחרון התוצאות והדרך שלנו פחות טובות, כשנחזור לדרך שלנו פחות נסתכל על אחרות, וזה יעזור לנו".

על ההתגייסות של הקהל: "זה מטורף עבורנו, אנחנו כל הזמן מדברים על זה בחדר הלבשה. יש לי צמרמורת מהקהל הזה. זה מגדיל את האחריות שלנו, וגם דוחף אותנו. זה יכול לעזור לנו".

הרכב משוער: ג'וש כהן, חוסה רודריגס, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג, סאן מנחם, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי, עומר אצילי, דולב חזיזה, דין דוד.

שחקן מכבי חיפה נטע לביא חוגג שער. דני מרון
"עברתי תקופה קשה". נטע לביא/דני מרון

הפועל תל אביב

אחרי שהפסידה שלושה משחקים ברציפות כולל את הדרבי ואיבדה בשבת גם את המקום הרביעי, הפועל תל אביב יודעת שמשחק החוץ נגד מכבי חיפה מקבל חשיבות יתרה. האדומים יודעים שכל נקודה חשובה במאבק הצמוד על הכרטיס לפלייאוף העליון, ומקווים לתפוס את האלופה במשחק פחות טוב אחרי ההפסד הנדיר לקרית שמונה במחזור הקודם. רפואה ייאלץ להסתדר ללא בן ביטון המוצהב ואלון אזוגי צפוי להחליפו, כאשר יואב תומר זוכה לעדיפות בהתקפה על פני שלומי אזולאי בזכות המהירות שלו.

מאמן האדומים קובי רפואה אמר לקראת המפגש עם הירוקים: "ננסה לעשות תוצאה טובה. חיפה קבוצה טובה מאוד, כל אחד יעשה מה שצריך לעשות ואני בטוח שנבוא מוכנים". על רוזה: "היו לנו המון שיחות איתו בשבוע האחרון, הוא קיבל הצעה גדולה, קשה להגיד לו לא. אני רואה את הפועל תל אביב לנגד עיני, הוא שחקן שלנו עד סוף הליגה הסדירה ואני בטוח שהוא יעשה את המקסימום".

עוד בוואלה!

חדרה קרובה מתמיד, אשדוד הרימה ידיים: המירוץ לפלייאוף העליון

לכתבה המלאה
קובי רפואה, מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
המשבר יימשך? רפואה/דני מרון

על המאבקים על ההתברגות בפלייאוף העליון: "אתה מסתכל על המצב בטבלה ומתחיל לחשב, בכל מקרה אנחנו נצטרך לקחת כמה שיותר נקודות. אתה מסתכל על המשחקים שנותרו לנו, ונצטרך לעשות את הטוב ביותר כדי לאסוף כמה שיותר נקודות". על ההפסד בדרבי: "זה היה מאוד אכזרי, הרמנו את כולם ומבחינתנו זה כבר מאחורינו".

שלומי אזולאי החלוץ הוסיף: "לא יודע מה קרה בתקופה האחרונה. מיני כדור שלג שהתגבר. אני מקווה שמחר נצא לדרך חדשה ונצא מהתקופה הזו. אנחנו מאמינים, כי מחר זו הזדמנות מבחינתנו, אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון. נבוא חזק, נהיה אמיצים וננסה לנצח. אחרי הדרבי היה מאוד קשה להרים את עצמנו, גם לי היה מאוד קשה, אבל זה הכדורגל. נשאף לפגוש את מכבי עוד פעמיים".

לקראת המשחק מול מכבי חיפה: "קובי הכין אותנו, אנחנו יודעים לקראת מה אנחנו באים. מאמין שנעשה תוצאה טובה".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, אלון אזוגי, אדי גוטליב, סיאנדה קולו, דורון ליידנר, שי אליאס, דן איינבינדר, מרקו ינקוביץ', פארליי רוזה, אושר דוידה, יואב תומר.

יואב תומר שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
זוכה לעדיפות בחוד. יואב תומר/אודי ציטיאט

טריוויה

* 147 מפגשי ליגה היו בין הקבוצות עד כה. מכבי חיפה מובילה 41:66 בניצחונות, ועוד 40 משחקים הסתיימו בתיקו.

* 11 מפגשי הליגה האחרונים הניבו 10 ניצחונות ירוקים מול 1:2 של הפועל תל אביב בחיפה במאי 2020, במסגרת הפלייאוף העליון.

* ניצחון על מכבי חיפה במהלך העונה הסדירה? את זה לא עשו האדומים מאז ה-0:3 באוקטובר 2012, כשבכל ארבע העונות הקודמות וגם בסיבוב הראשון העונה היו רק הפסדים.

* מכבי חיפה כבשה בכל משחק ליגה מאז ה-0:0 מול הפועל חדרה במחזור הפתיחה, אבל מגיעה אחרי הפסד (2:1 בקרית שמונה) ורוצה להימנע מאחד נוסף - דבר שלא קרה לה מאז צמד ההפסדים להפועל חיפה והפועל כפר סבא בנובמבר 2020.

* הפועל תל אביב הפסידה בשלושת המחזורים האחרונים. ארבעה הפסדים רצופים לא היו לה מאז אותו פלייאוף עליון ביוני 2020.

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: חיפה
קהל: 29114

תוצאות המחזור ה-23:

מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה 1:1
הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה 0:0
הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד 0:2
הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 0:1
בני סכנין - הפועל נוף הגליל 0:2
מכבי תל אביב - הפועל חיפה 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully