וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני קרית שמונה ממשיכים במסר לשרצקי: דראפיץ' צריך להישאר

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 9:20

על רקע המתיחות, במועדון ינסו לארגן פגישה בין הבעלים למאמן, למרות סירובו של שרצקי: "חשוב להשאיר את סלובו". שביעות רצון מהיכולת בטרנר

תקציר: הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה 0:0/ספורט1

תחושות מעורבות בעירוני קרית שמונה אחרי התיקו אתמול (שבת) מול הפועל באר שבע (0:0), שקבע שהקבוצה הצפונית השיגה ארבע נקודות מול שלוש הגדולות בשלושת המשחקים האחרונים.

בקרית שמונה חלמו על ניצחון שישאיר אותם בתמונת העלייה לפלייאוף העליון אך כעת מבינים שהסיכויים נמוכים מאוד. יחד עם זאת, בקבוצה ידעו שהם מגיעים כאנדרדוג למשחק בטרנר, ומרוצים מכך שבחלקים גדולים במשחק אף נראו טוב יותר מהקבוצה שבמקום השני בליגה. "הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד מול כל קבוצה", אמר שחקן בקרית שמונה, "אם לא פתיחת העונה והבעיות, היינו בפלייאוף העליון בוודאות" .

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע עם סלובודן דראפיץ' מאמן עירוני קרית שמונה. לירון מולדובן
מקבל חיבוק. ולא רק מרוני לוי. דראפיץ'/לירון מולדובן
רועי קהת שחקן עירוני קרית שמונה. לירון מולדובן
יכלו להוציא יותר. קש בב"ש/לירון מולדובן
איתי בן שבת שחקן עירוני קרית שמונה. לירון מולדובן
איתי בן שבת שחקן עירוני קרית שמונה/לירון מולדובן

במועדון ממשיכים כמובן להתעסק בכל נושא איזי שרצקי וסלובודן דראפיץ'. המאמן אתמול אמר בראיונות בסוף המשחק שהוא מתנצל אם שרצקי נפגע ממנו, אך נראה שהבעלים ממשיך בהתעקשות ובשלב זה מסרב בתוקף לפגוש את דראפיץ'.

שרצקי הבהיר כבר כמה פעמים שבסוף העונה המאמן יסיים את תפקידו. למרות הדברים, במועדון ינסו לשכנע את הבעלים להיפגש בכל זאת עם דראפיץ' בתקווה שהדבר יביא לרגיעה. גם בקרב השחקנים מקווים מאוד ששרצקי יסכים ללבן את העניינים. "סלובו מאמן אדיר", קבע אחד מהשחקנים הבכירים בקבוצה, "גם קובי עשה שנה שעברה עבודה טובה ולא המשיך וזה פגע בנו. חשוב להשאיר מאמן שהשחקנים מחוברים אליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully