וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צופה בכדורגל על מיוט, לא שומע מה אומרים עליי": השואו של זיו אריה נמשך

20.2.2022 / 7:42

מאמן הפועל ירושלים עלה מהקו האדום בצל הביקורות: "נשמות טובות מנסות להעביר לי דברים, אני מתעלם". מחמאות לשאבי ובאצ'ו

תקציר: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד 0:2/ספורט1

הפועל ירושלים חוגגת משחק ראשון העונה בו היא כובשת פעמיים ולא סופגת. לאחר סיבוב שלם בו הקבוצה ספגה בכל משחק היא שמרה אתמול (שבת) על רשת נקייה, מה שאיפשר לה לנצח 0:2 את מ.ס אשדוד ולחזור לתמונה במאבקי ההישרדות בליגת העל. בקבוצה ציינו את יהונתן שאבי שעמד בין הקורות והוסיף שקט להגנה, לצד משחק טוב מאוד של אונדז'יי באצ'ו.

"זאת עונה קשה מאוד, צריך רוח איתנה וחזקה עם כל מה שאנחנו עוברים, אז אני מעדיף להתרכז בקרית שמונה", אמר המאמן זיו אריה. "המסע שלנו עוד ארוך, לא נתרכז בלשמוח כרגע. הניצחון הזה בא אחרי שלושה הפסדים במשחקים שיכולנו להוציא נקודות בהם. אפשר היה לראות פה ב-45 דקות הראשונות שהקבוצה יודעת בדיוק מה היא צריכה לעשות, אבל שהיא גם לא מסוגלת".

שחקני הפועל ירושלים חוגגים עם האוהדים. דני מרון
סוף סוף אפשר קצת לחייך. שחקני הפועל ירושלים/דני מרון

אריה ממשיך לספוג ביקורת, גם מהקהל. "אני לא קורא ולא שומע", הוא טוען. "אני צופה לפעמים בטלוויזיה בכדורגל ישראלי בלי סאונד. יש 'נשמות טובות' שמנסות להעביר לי דברים, אבל אני לא מתייחס. אין לי מושג מה מדברים עליי. רן בן שמעון חברי היקר אמר לי פעם שהלחץ הכי גדול זה הלחץ שאנחנו שמים על עצמנו. זה מספיק לי. אין לי כוונה לשמוע או להתחיל להגיב לדברים האלה".

המאמן מודה שהרכש בינואר שיפר משמעותית את הקבוצה. "כל השחקנים שהבאנו - אדוארדו, אופק, סולומון, כולם מוסיפים לנו. אני רגיל לשחק כדורגל של תיאום שלוקח לו הרבה מאוד זמן. היו שני משחקים שסתם העפנו את הכדור, זה לא מה שאני רוצה. אתמול היה קצת יותר טוב, החיבור עוד לא שם, אבל הם יעזרו לנו בוודאות".

על היריבות בתחתית אומר אריה: "בזמן שתידרכתי את השחקנים קיבלתי פוש שנתניה מובילים, אחרי זה שפתח תקוה השוותה ואחר כך שהיה גול שפסלו. אי אפשר להתעלם מהקבוצות האחרות, אבל אנחנו יודעים שאם נמשיך לנצח, זה תלוי רק בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully