וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשדדו במיליון דולר: דריימונד גרין ואשתו שילמו מחיר על הראוותנות

19.2.2022 / 8:00

בזמן שכוכב גולדן סטייט בילה עם אשתו בסופרבול, ביתם נשדד ונגנבו תכשיטים, שעונים ופריטים בשווי מיליון דולר. ברשתות כמובן עקצו

סטפן קרי חוגג בחדר ההלבשה של גולדן סטייט ווריירס את שבירת שיא השלשות/האתר הרשמי של גולדן סטייט

דריימונד גרין, כוכב גולדן סטייט ווריירס, בילה ביום ראשון שעבר בסופרבול עם אשתו, צפה במשחק שבו ניצחו הראמס ונהנה ממופע המחצית הראוותני - אבל בזמן שנהנה והתפנק לו ביציע, נפרץ לו הבית על ידי שודדים.

על פי הדיווח ב-TMZ, במהלך השוד של ביתו בלוס אנג'לס נגנב לו רכוש בשווי של מיליון דולר (!), שכולל תכשיטים, שעונים ופריטים אחרים שנגנבו מביתו.

גרין בן ה-31, שמרוויח כ-24 מיליון דולר לעונה, מושבת מפעילות ולא משחק מאז 5 בינואר בגלל פציעה, ואמור לחזור זמן קצר אחרי פגרת האולסטאר.

דריימונד גרין ואשתו צטופים בסופרבול. Andy Lyons, GettyImages
דריימונד גרין ואשתו צטופים בסופרבול/GettyImages, Andy Lyons

זאת לא פעם ראשונה שבה נפרץ בית של ספורטאי בזמן שהוא שוהה באירוע ספורט. בדרך כלל מדובר במקרים שבהם השחקן נמצא במשחק, והשודדים בונים על היעדרותו יודעים שהבית יהיה ריק. כך היה, אגב, במקרי השוד של ערן זהבי בהולנד, ובמקרי שוד אחרים בתקופה האחרונה של שחקני פריז סן ז'רמן בצרפת.

כצפוי, ברשתות החברתיות ביקרו את גרין ואת בת זוגו הייזל רנה, על העובדה שהם מחזיקים בביתם תכשיטים בשווי כל כך גדול. על פי המשטרה, הפורצים נכנסו דרך החלון. טרם נעצרו חשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully