וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודסוויי דוניו הובהל לבית החולים בגלל דלקת בתוספתן ויעבור ניתוח

19.2.2022 / 19:01

פרט לקרע בשריר, החלוץ זקוק לניתוח וייעדר לפחות בשלושת השבועות הקרובים. רמי גרשון ספג מכה בברכו ונטש את האימון

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה 1:2/ספורט1

מכבי חיפה הודיעה הערב (שבת) כי גודסוויי דוניו הובהל לבית החולים לאחר שחש כאבים בבטנו והתברר כי יש לו דלקת בתוספתן שמצריכה ניתוח. החלוץ יזדקק למנוחה מוחלטת של שלושה שבועות לפחות, כאשר בנוסף הוא גם סובל מקרע בשריר הארבע ראשי ובכל מקרה לא אמור היה לשחק במחזורים הקרובים. מי שעשוי לקבל יותר דקות בשל כך הוא בן שהר. גם מאוויס צ'יבוטה יכול לשחק בעמדת החלוץ וברק בכר יתמרן לאור חסרונו של דוניו, שלאחרונה התבסס כמחליף הראשון בחוד.

רמי גרשון נטש את האימון לאחר שספג מכה בברך. הבלם עדכן במהלך האימון את אנשי הקבוצה שהוא סובל מכאבים ומחר הוא צפוי להיבדק, כך שהוא בספק למשחק מול הפועל תל אביב. גרשון כידוע לא היה צפוי לפתוח בהרכב, אך במועדון מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה.

שחקן מכבי חיפה גודסוויי דוניו. רויטרס
החלמה מהירה. גודסוויי דוניו/רויטרס

בחיפה ינסו להתאושש מההפסד לעירוני קרית שמונה, ומי שעשוי לפלס דרכו בחזרה להרכב הוא צ'ארון שרי שנעדר בשבוע שעבר ולפני כן שותף רק כמחליף ב-0:6 על מ.ס. אשדוד. בכר מתלבט האם לפתוח עם ההולנדי או להמשיך עם שלישיית אמצע חזקה. גם בהגנה ישנה התלבטות בנוגע לעמדות המגנים, כאשר ארבעה שחקנים מתמודדים על שני מקומות: מיקאל אלפונס, רז מאיר, חוסה רודריגס וסאן מנחם. מי שצפוי לחזור למרכז ההגנה הוא שון גולדברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully