וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השמועות שהוא הומוסקסואל, אשתו של פיגו נתנה לו הזדמנות שנייה

17.2.2022 / 14:09

אחרי ששם סוף לאגדה האורבנית, הפורטוגלי האגדי התאחד עם זוגתו ביום האהבה לאחר שעזב את ביתם המשותף לשבועיים: "יום מלא ברגשות שונים"

בפרק הקודם בעלילותיו של לואיס פיגו, כדורגלן העבר הפורטוגלי החליט לשים סוף לאגדה האורבנית הטוענת שהייתה לו מערכת יחסים רומנטית עם מאמנה של מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה. פיגו סיפר למגזין ICON: "גווארדיולה היה חבר נהדר. הוא עזר לי המון. היינו שותפים לחדר אבל לא היה בינינו כלום. אני אוהב נשים". בעקבות ההתבטאות הזו היחסים של הפורטוגלי ואשתו הדוגמנית השוודית הלן סוודין, עלו על שרטון, לפי מגזין "Hola" הספרדי.

הם נחשבו לאחד הזוגות היציבים והוותיקים בעולם הכדורגל, ואחרי יותר משני עשורים יחד שחקן העבר והדוגמנית חוו משבר גדול בו פיגו אפילו נאלץ לעזוב את ביתם המשותף לשבועיים. על פי מקורבים, "הלן התערערה בעקבות השמועות על היותו של בעלה הומוסקסואל ולקח לו הרבה זמן לשכנע אותה שמעולם לא היה עם גברים". בסופו של דבר, היא החליטה להמר עליו שוב ולבחור באהבה, והשניים נתנו לעצמם הזדמנות שנייה לאחר המשבר הרציני שהגיע בעקבות השמועות על כוכבה לשעבר של ריאל מדריד.

פיגו שהה במלון יוקרה ידוע במדריד בזמן שהם חוו ימים לא פשוטים, שניהם חשבו על עתידם המשותף ונראה שההדורים ביניהם לגמרי הסתדרו. הרשתות החברתיות מספקות מספר ראיות לכך שהמשבר בין פיגו להלן הוא כבר לגמרי נחלת העבר. את יום האהבה הם חגגו יחד בארוחה רומנטית ולילה במלון והפורטוגלי הקדיש לכך פוסט וכתב: "יום מלא ברגשות שונים. יום אהבה שמח". רק נזכיר לכם שלא רק פיגו חושב שאשתו היא משהו מיוחד, גם כוכב פורטוגלי אחר, הגדול בעולם חושב בדיוק כך.

באותו ראיון שנתן ל- ICON בשנה שעברה, שחקן העבר צחק מעומק ליבו כאשר המראיין הזכיר לו את תקרית רונאלדו ואשתו: "כאשר הואשם רונאלדו ע"י נשיאה של ריאל מדריד שהוא 'חוגג יותר מידיי כמו חברו פיגו' השיב על כך CR7 'אם הייתה לי את אשתו של פיגו, הייתי נשאר בבית כל לילה'. זה היה כמובן לפני שהכיר את ג'ורג'ינה רודריגס שלו ולזכותו נציין שמאז הוא באמת נשאר בבית, וגם פיגו הבין מה באמת חשוב בחיים והצליח להוכיח לאשתו שאין עוד מלבדה.

פיגו שיתף פעולה בברצלונה, בה שיחק בין 1995 ל-2000, אז השלים מעבר ענק וחתם בשורות היריבה המרה ריאל מדריד תמורת סכום שהיה אז שיא עולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully