וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תקבל גם את היציע של נוף הגליל בעוד שבועיים

17.2.2022 / 11:06

הביקוש הגבוה לכרטיסים ממשיך בקרב האוהדים הירוקים. אופטימיות באלופה לגבי הכשירות של שרי, לביא ודוניו נגד הפועל תל אביב

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה 1:2/ספורט1

מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, העניק לשחקניו שני ימי מנוחה לטובת התרעננות ומחר (שישי) הם יחזרו לאימונים, כאשר אז תתחיל להתבהר התמונה לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני. בחיפה מעריכים שיש סיכוי גבוה שגודסוויי דוניו, צ'ארון שרי ונטע לביא יהיו כשירים למשחק, כאשר ההולנדי גם עשוי לחזור ישירות להרכב.

"אין ספק שהמשחק מול קרית שמונה היה מהחלשים שלנו העונה", הודה שחקן בקבוצה, "היומיים האלו היו זמן טוב להתרעננות ונחזור מוכנים מאוד כדי לעשות את העבודה מול הפועל תל אביב".

מיקאל אלפונס שחקן מכבי חיפה עם צ'ארון שרי. מאור אלקסלסי
צפוי לפתוח ביום שני. שרי/מאור אלקסלסי

למרות ההפסד במשחק האחרון, הביקוש לכרטיסים ממשיך להיות גבוה מאוד. המשחק נגד הפועל תל אביב כבר הוכרז סולד אאוט ובינתיים נמכרו גם כל הכרטיסים למשחק הבית אחריו, נגד הפועל נוף הגליל. בשל כך הירוקים פנו לראשי נוף הגליל כדי לבדוק אם יהיה ניתן לקבל את היציע המיועד לאורחים ונענו בחיוב.

גם לדרבי החיפאי כבר נמכרו כ-11 אלף כרטיסים לאוהדים הירוקים וההערכה בהנהלה היא שהמכירה לא תפתח לקהל הרחב ושהמנויים וחברי גרין פלוס ירכשו את כל 18 אלף הכרטיסים.

אגב, במכבי חיפה קיבלו מסרים מאנשי הפועל חיפה שייתכן שהם יקבלו יציע גם ביציעי הכסף, שמעולם לא ניתנו לירוקים במשחק דרבי. הידיעה אודות הדבר הזה עוררה זעם אדיר של אוהדי הפועל חיפה ברשתות החברתיות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully