וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס, האשראי נגמר. עכשיו קטש ראוי לקבל את השרביט

16.2.2022 / 6:00

דני דבורין טוען: כבר בדצמבר התערער מעמדו של ספרופולוס. ההפסד בדרבי היה הקש ששבר את גב הגמל, ולקטש תהיה אמביציה מיוחדת אם יחליפו

יאניס ספרופולוס מסכם את ההפסד לאנאדולו אפס/צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: אסף דרורי

גובהו 1.88, הוא בן 31 ושמו ג'ייקובן בראון. זה האיש שסיים את דרכו של יאניס ספרופולוס כמאמן הכדורסל של מכבי תל-אביב. 30 הנקודות שקלע בראון בניצחון הפועל בדרבי, 80:90 בחצי גמר הגביע, היו כבר יותר מדי עבור הנהלת מכבי תל-אביב.

כבר בסוף דצמבר התערער מעמדו של המאמן היווני, שכן הצהובים נשאו אז על גבם 7 הפסדים רצופים במיסגרת היורוליג, ובנוסף גם הפסידו 83:82 להפועל תל-אביב, ביד אליהו.

בעבר, מצב שכזה היה מביא לעזיבתו המיידית של המאמן. הפעם מכבי נתנה ליאניס הזדמנות לשנות דברים. פה ושם זה הצליח, כולל הניצחון על צ.ס.ק.א מוסקבה, 75:84, בסוף השבוע שעבר. לרגע נדמה היה שזו היא הוכחה לשיפור המיוחל ושיאניס חתום עליו. בא הדרבי והתברר שהשמחה הייתה מוקדמת. הפועל תל-אביב השלימה 0:3, כאשר שניים מניצחונותיה נרשמו ביד אליהו, מיבצרם של הצהובים.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם אנטה ז'יז'יץ', סקוטי ווילבקין, קיירי תומאס. דני מרון
השמחה היתה מוקדמת. יאניס/דני מרון

מאמן, בכל ענף ספורט, צריך לדעת מתי להסיק מסקנות. הפסד שלישי ברציפות להפועל הוא בדיוק הזמן להניח את המפתחות על השולחן. מכבי סובלת העונה מחוסר יציבות המתבטא בכך שאוהדיה בהיכל, או באמצעות צפיה בטלויזיה, שואלים עצמם מידי משחק ומשחק האם הם יקבלו את קבוצתם בדמותו של ד"ר ג'קל, או שמא של מר הייד. כך לא מתפקדת קבוצה גדולה, ומכבי תל אביב היא עדיין שם גדול מאד המקבל כבוד במשחקים מול אריות אירופה דוגמת ריאל מדריד, וברצלונה . אני יודע שקל לבקר במילים את יאניס, אולם יש גבול לכל דבר. אולי ההנהלה אף ציפתה לכך שהוא יעזוב ביוזמתו וזאת לאחר שנתנה לו אשראי כה גדול בדצמבר. מבחינתה האשראי כבר נגמר, ואם המאמן אינו מתפטר, הוא מפוטר.

אל לו לבוא בטענות על הפיטורים. למכבי תל-אביב סגל שחקנים החייב להביא תוצאות טובות בהרבה ממה שהשיגה עד כה. מתמיד שם המשחק עבור המועדון הוא ניצחונות, בטח בדרבי שהוא חשוב ויוקרתי לקבוצה ולאוהדיה.

אשר לשאלה מי יאמן, כל מי שיבוא לא יוכל לעשות גרוע יותר משעשה ספרופולוס. עודד קטש הוא לדעתי המועמד הטוב ביותר והמתאים ביותר לתפקיד הנחשק. עודד מאמן מעולה, שלא לדבר על היותו מגדולי כדורסלניה בכל הזמנים. הוא מכיר מצוין את השחקנים, ואם אכן יקבל לידיו את השרביט, תהיה לו גם אמביציה מיוחדת להוכיח ולהראות מה הוא יודע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully