וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרית שמונה ינסו ליזום שיחה בין דראפיץ' לשרצקי, שמסרב להתנצל

15.2.2022 / 8:42

הצפוניים מאושרים לאחר ה-1:2 הגדול על מכבי חיפה, וכעת בקבוצה רוצים לגשר בין הבעלים למאמן: "רוצים שיהיה מאחורינו"

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה 1:2/ספורט1

יום סוער במיוחד עבר על אנשי עירוני קרית שמונה. זה התחיל בראיון של איזי שרצקי בו תקף נחרצות את המאמן סלובודן דראפיץ' והצהיר שהוא לא ימשיך בעונה הבאה. בקרית שמונה היו כאלה שדאגו שדראפיץ' יתפטר אך המאמן שוחח ארוכות עם יוסי אדרי המנהל וכן עם סוכנו שמעון אבוחצירה. הסוכן שמכיר את שרצקי היטב מתקופתו השחקן בקבוצה הרגיע את המאמן כאשר דראפיץ' עצמו החליט להמשיך כרגיל.

מי שלא המשיכו כרגיל הם השחקנים, שבשיחה לפני המשחק ביקשו אחד מהשני להילחם עבור המאמן. גם לאחר השערים והשריקה לסיום רצו כל השחקנים לדראפיץ' במחווה לא מובנת מאליה, במיוחד כאשר המאבק שלו הוא מול הבעלים וניראה שהשחקנים בחרו צד. "השחקנים התנהגו כמו חבורה של אנשים גדולים", אמר גורם בצוות. "כולם עמדו מאחורי סלובו ובאמת יש אליו הערכה גדולה במערכת".

עאיד חבשי שחקן עירוני קרית שמונה עם סלובודן דראפיץ'. מאור אלקסלסי
"עולם עמדו מאחורי סלובו". דראפיץ' עם חבשי/מאור אלקסלסי

כעת ינסו ראשי המועדון ליזום שיחה בין דראפיץ' לשרצקי וזאת על מנת שילבנו את העניינים וייצאו לדרך חדשה. "צריך לזכור שהיינו מקום אחרון שסלובו הגיע", אמר שחקן בקבוצה. "חשוב שהעניין הזה יהיה מאחורינו". גם לאחר המשחק שרצקי סירב להתנצל ואמר שההוכחה שהקבוצה ניצחה במשחק התקפי אומרת שהוא צודק אך במועדון יעשו כאמור מאמצים שהשניים ייפגשו וייצאו לדרך חדשה.

בקרית שמונה החמיאו לשחקנים על תצוגה נהדרת מול האלופה כאשר כעת במועדון ינסו לעשות את הבלתי ייאמן ולהעפיל לפלייאוף העליון: "אם ננצח את באר שבע זה יהיה בהחלט אפשרי", אמר שחקן בקבוצה. "ברור שזה ניראה רחוק מאוד אבל לא נוותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully