וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 משחקים ברציפות מתחת ל-80 נקודות: היום שאחרי ההדחה בהפועל חולון

14.2.2022 / 10:51

הסגולים הובסו בידי בני הרצליה 83:63 ויראו את גמר גביע המדינה בטלוויזיה בפעם הרביעית ברציפות. רפי מנקו: "אם היינו יודעים מה הבעיה בהתקפה, כבר היינו פותרים אותה. לא מגיע לאוהדים שלנו, ולא רצינו שככה זה יהיה"

מאז זכתה בגביע המדינה, לפני ארבע שנים, הפועל חולון לא מצליחה לחזור למעמד הגמר. ב-2020 היא הודחה כבר ברבע הגמר בידי עירוני נהריה, וביתר העונות הפסידה בחצי הגמר: ב-2019 להפועל ירושלים, ב-2021 למכבי תל אביב, ואמש (ראשון) היא אפילו לא הייתה קרובה והובסה 83:63 מול בני הרצליה.

שחקן הפועל חולון טיירוס מגי. מאור אלקסלסי
הפעם השלשות שלו לא הספיקו. מגי/מאור אלקסלסי

קבוצתו של גיא גודס המחישה שוב עד כמה היא תלויה בקליעה מבחוץ, והמשחק אתמול היה במובן מסוים המשך ישיר לניצחון על לודוויגסבורג. אלא שהיה הבדל תהומי אחד: בליגת האלופות רשמו הסגולים התאוששות מרשימה, בחסות ארבע שלשות רצופות של טיירוס מגי, ושמרו בצורה נהדרת; הפעם הם לא הופיעו גם בפן ההגנתי, ואפילו שלוש שלשות שצלף הגארד ברבע האחרון היו בבחינת מעט מדי ומאוחר מדי.

ההתמודדות הוכרעה למעשה כבר במחצית הראשונה, שהסתיימה ב-27:48 הרצליאני. חולון עמדה על 2 מ-16 מחוץ לקשת (מגי 5-0, גיא פניני 5-1) והציגה יחס שלילי בין אסיסטים לאיבודים (7 לעומת 9). מן הצד השני, צ'ינאנו אונואקו ומוריס קמפ חגגו באזור הצבע וחיברו בשלב הזה 30 נקודות, עם 7 מ-10 לשתיים ו-10 מ-14 מהעונשין. לסנטר ולפורוורד של הרצליה היו במחצית 46 נקודות מדד, בשעה שתשעת שחקני היריבה הגיעו למדד 13 בלבד.

שחקן הפועל חולון גיא פניני. אודי ציטיאט
ערב התקפי רע. פניני/אודי ציטיאט

עשרות אוהדים מאוכזבים המתינו מחוץ ליציאת השחקנים בשער 9 בהיכל מנורה מבטחים, וחוו את דעתם על התצוגה בצהוב-סגול. רפי מנקו (שבע נקודות ב-24 דקות) התנצל בפניהם וסיפר: "לא ככה רצינו שזה יהיה. לא מגיע לקהל שלנו לעבור את זה, כמו שלנו זה לא מגיע. הדברים לא הלכו כמו שרצינו, ומגיע כל הקרדיט להרצליה שניצחו אותנו בכל אספקט של המשחק. ברגע שהם פתחו כמו שפתחו, לא החטיאו כדור והדברים לא הסתדרו, אז איבדנו ביטחון ונגררנו אחריהם כל המשחק. שם זה נגמר".

כך או כך, זה היה המשחק השלישי ברציפות שבו חולון לא מצליחה להגיע ל-70 נקודות, והפעם האחרונה שבה נגעה ב-80 (ללא הארכה) הייתה ב-22 בדצמבר 2021, לפני כמעט חודשיים, ומאז חלפו כבר 11 משחקים.

"אם היינו יודעים מה הבעיה בהתקפה, כבר היינו פותרים אותה", סיכם מנקו. "אנחנו לא מצליחים להגיע לסקור גבוה. אנחנו קודם כל קבוצת הגנה, ונצטרך לעצור קבוצות על סקור נמוך. הרצליה הפתיעה אותנו עם האחוזים המדהימים מבחוץ. אני רק חושב עד כמה התוצאה הזאת מבאסת. נצטרך להרים את עצמנו כדי להגיע לשם בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully