וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספרים של ירידת ליגה: כך הפועל ירושלים לא תצליח לשרוד

13.2.2022 / 8:14

סופגת בכל משחק, הבקיעה רק פעמיים יותר משער אחד. העולה החדשה בדרך לעוד שבוע מתחת לקו האדום ומתלוננת על השיפוט אחרי ההפסד בנתניה: "קל לשרוק פנדלים כאלה נגדנו"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל ירושלים 0:2/ספורט1

בהפועל ירושלים נרשם תסכול גדול אחרי ההפסד אתמול (שבת, 2:0) למכבי נתניה. אם במשחקים קודמים במועדון שאבו אופטימיות מהיכולת, הרי שאתמול גם היא הייתה רעה ובקבוצה אמרו: "היינו עדיין במושבה נגד מכבי פתח תקוה, שחקנים לקחו קשה את ההפסד שם. אבל זה לא תירוץ, חייבים להביא נקודות, לא משנה איך, כבר במשחק הבא. הליגה לא תחכה לנצח".

במועדון הופנתה ביקורת לשופט אוהד אסולין ובאופן כללי לשריקות הפנדלים נגדם: "גם בשבוע שעבר וגם אתמול היה קל לשרוף לפנדלים כאלה נגדנו. שני פנדלים שבמקרה הקיצוני גבוליים, זה לא תירוץ עבורנו אך גם לא מגיע לנו לסבול מזה".

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
חייב לעשות שינוי. אריה/ברני ארדוב

סטטיסטיקה אמנם אינה חזות הכל, אך היא נותנת לנו אינדיקציה לסיטואציה בה נמצאת הפועל ירושלים. קבוצה שספגה העונה 33 שערים ב-22 משחקים, ממוצע של 1.5 למשחק, קבוצה שספגה בכל אחד ממשחקיה מאז המשחק הקודם נגד מכבי נתניה בסיבוב הקודם בטדי, קבוצה שפרט לשני משחקים לא הבקיעה יותר משער אחד. סטטיסטית קבוצה כזו לא יכולה להישאר בליגה.

משהו אחר צריך לקרות, זיו אריה יצטרך להמר על שינויים מערכתיים כדי לשפר יעילות. או שמשחק ההגנה הקבוצתי ישתפר וכמות הספיגות תרד, או להמר על משחק התקפי יותר, לשחרר קצת משימות טקטיות משחקנים בתקוה להבקיע יותר. זה לא אידיאלי עבור מאמן בסיטואיצה הזאת, אבל אלה הימורים שמאמן חייב לקחת במצב הזה. כל עוד הפועל ירושלים סופגת בקביעות וצריכה שני שערי זכות למשחק כדי לנצח, קשה לראות איך היא שורדת בליגה.

עוד בוואלה!

צעד נוסף לפלייאוף העליון: 0:2 למכבי נתניה על הפועל ירושלים

לכתבה המלאה

משחקי המחזור הבא בליגת העל

מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה
הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה
הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד
הפועל חדרה - בית"ר ירושלים
בני סכנין - הפועל נוף הגליל
מכבי תל אביב - הפועל חיפה
מכבי חיפה - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully