וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייכללו בסגל? סאן מנחם ובן שהר ייצאו עם מכבי חיפה לקרית שמונה

13.2.2022 / 21:33

כשירותם של השניים תתברר בסמוך למשחק (שני, 20:15, ספורט1), שרי ודוניו צפויים להיעדר. בקרית שמונה מבטיחים: "לא נוותר מראש"

תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 0:6/ספורט1

עירוני קרית שמונה

בקריה מבינים שתיקו או ניצחון יהיו הפתעה נעימה, אבל סלובודן דראפיץ' בכל זאת ביקש מהשחקנים להגיע נחושים ומרוכזים מאוד. המאמן יקבל לא מעט שחקנים שנעדרו מול מכבי תל אביב, ועאיד חבשי ומוחמד שכר צפויים לחזור להרכב. בקרית שמונה הודיעו שכל הכרטיסים למשחק נמכרו והיתרון של הירוקים ביציעים יהיה ברור. "אין ספק שזה המשחק הכי קשה בליגה, אבל בטח לא נוותר מראש. רק ניצחון ישאיר לנו סיכוי לפלייאוף עליון", אמרו בקבוצה.

הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, גיא מזרחי, עאיד חבשי, זיו מורגן, עלא ג'אפר, יוליוס סקה, נדב נידם, רועי קהת, מוחמד שכר, מורגן פרייר, איתמר שבירו.

שחקן עירוני קרית שמונה עאיד חבשי. מאור אלקסלסי
חוזר ישירות להרכב. חבשי/מאור אלקסלסי

מכבי חיפה

במכבי חיפה השלימו את הכנות למשחק מול עירוני קרית שמונה כאשר סאן מנחם ובן שהר ייצאו עם הקבוצה לצפון ועשויים להיות בסגל, בעוד גודסוויי דוניו וצ'ארון שרי צפויים להיעדר. המאמן ברק בכר צפוי להמשיך עם שלישיית האמצע החזקה, כשההתלבטות היא בכנף בין דולב חזיזה לבין מאוויס צ'יבוטה.

מכבי חיפה ראתה אתמול את הפועל באר שבע שומטת נקודות מחזור שני ברציפות, והירוקים מבינים שניצחון בקרית שמונה יגדיל את הפער בפסגה לחמש נקודות. "אנחנו חייבים להסתכל רק על עצמנו, אחרת ניפגע", אמר שחקן בקבוצה, "נכון שבאר שבע לא בפורמה, אבל אם נתעסק בהם, לא נציג את היכולת שלנו ורק אנחנו ניפגע מזה".

ברק בכר אמר לקראת המשחק: "בפעם האחרונה ששיחקנו בקרית שמונה פספסנו את האליפות, אבל דאגנו לתקן את זה מהר מאוד. נפגוש גם הפעם קבוצה טובה במגרש קשה, אבל יהיה לנו משחק ביתי עם הקהל שישתלט על האצטדיון, ואנחנו רוצים להמשיך את המומנטום. שכחנו את המשחק האחרון למרות התוצאה טובה, ואנחנו מתכוננים למשחק מאוד קשה".

עלי מוחמד הוסיף: "כל המשחקים קשים, אבל בקרית שמונה המגרש מאוד קטן ותמיד קשה במיוחד שם".

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, עופרי ארד, בוגדן פלאניץ', חוסה רודריגס, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, נטע לביא, עומר אצילי, דולב חזיזה, דין דוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סאן מנחם, שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
גם הוא בספק לקרית שמונה. סאן מנחם/ברני ארדוב

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו 40 פעמים במסגרת ליגת העל, כשמכבי חיפה מובילה 14:20 בניצחונות ועוד שישה משחקים לא הוכרעו.

* ב-11 המפגשים האחרונים בין הקבוצות (ליגה וגביע הטוטו) היו תשעה ניצחונות ירוקים ושתי תוצאות תיקו, כולל הביקור האחרון בקרית שמונה עם אותו שער דרמטי של מייק אמנגה ב-1:1 שדחה למכבי חיפה את חגיגות האליפות.

* עירוני קרית שמונה מגיעה אחרי שלושה הפסדים בהם גם לא כבשה. ארבעה הפסדים רצופים על האפס? זה לא קרה לה מאז ינואר-פברואר 2017.

* מאז עזב את קרית שמונה, ברק בכר אימן מולה 14 פעמים בליגה והשיג 12 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. שני ההפסדים היחידים שלו היו בגביע.

* מכבי חיפה לא הפסידה ב-16 המחזורים האחרונים וכבשה בכל משחק מאז ה-0:0 אצל הפועל חדרה במחזור הפתיחה, כולל שתי שישיות.

* שער הבכורה של מאוויס צ'יבוטה בליגת העל היה לרשת מכבי חיפה (אוגוסט 2015 כשחקן הפועל כפר סבא) וכך גם שערו האחרון (אפריל 2019 כשחקן בני יהודה). עכשיו הוא מקווה לכבוש לראשונה במדיה.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: קרית שמונה
קהל: 5004

תוצאות השבת:

מכבי נתניה - הפועל ירושלים 0:2
מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 1:1
הפועל נוף הגליל - הפועל חדרה 1:1
הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 3:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully