וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שועה: "קיצוצים או לא, האווירה טובה". אבוקסיס: "בית"ר מתחברת"

11.2.2022 / 12:42

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק על שש נקודות נגד מכבי פתח תקוה. קמסו מארה שחזר לסגל: " המשכתי להתאמן, אני מקצוען"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל נוף הגליל 0:0/ספורט1

בית"ר ירושלים הציגה יכולת חלשה השבוע וסיימה ב-0:0 בבכורה של יוסי אבוקסיס על הקווים כמאמן הקבוצה, אבל כבר ביום ראשון (20:00, ספורט2) מצפה לה קרב תחתית קריטי נוסף מול מכבי פתח תקוה, משחק שגם כן ייערך בטדי והפעם לעיני אוהדים ביציעים.

אבוקסיס התראיין הבוקר אחרי האימון ואמר לקראת המשחק: "כל אימון שעובר אני מכיר את השחקנים טוב יותר. היו לנו יותר אימונים, כי לפני נוף הגליל היו לנו רק שניים. אנחנו מתחברים. רוצים למצוא את ההרכב הטוב, את השיטה הטובה. אנחנו מנסים להשתלב מהר אחד עם השני כדי להיות יותר טובים. אני מרגיש שהשחקנים רוצים, ששחקנים מתחילים להבין את המצב של הקבוצה ויותר מוכנים. השחקנים מבינים שהמצב לא טוב, גם אני וכל המערכת מבינה את זה ואני ואנחנו צריכים להיות דרוכים בכל משחק. כל משחק הוא גמר גביע מבחינתנו".

יוסי אבוקסיס, בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מתחברים מאימון לאימון. אבוקסיס/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

אבוקסיס גם התייחס לכך שזה יהיה משחקו הראשון כמאמן בית"ר עם קהל, 21 שנה אחרי שבחר לעזוב את המועדון עוד בימיו ככוכב וסמל הקבוצה: "הקהל היה חסר לי מאוד במשחק הקודם, אנחנו צריכים אותו, וצריכים שיגיע חיובי למשחק, כי כשהוא כזה הוא יכול לדחוף את הקבוצה מבחינת יכולת והתלהבות והכל. אני קורא להם לבוא, ומבקש שנעזוב בצד את מה שקורה מסביב כדי לצאת מהמצב הזה. לקהל יש את האפשרות לעזור לנו".

לצד אבוקסיס התייצב גם החלוץ ירדן שועה שהוסיף: "האווירה בחדר הלבשה מאוד טובה, למרות כל המצב מסביב, מבינים שכל נקודה חשובה, אנחנו צריכים את הקהל איתנו כי זה מאוד עוזר לנו במגרש. הקשר ביני לבין יוסי מאוד טוב, הוא יביא את בית"ר למקומות שהיא צריכה להיות בהם. הוא מאמן מצוין. למרות כל מה שקורה, קיצוצים או לא, האווירה נשארת טובה, וזה חשוב מאוד. אני בטוח שגם החזרה של הקהל תועיל לנו".

מי שחזר השבוע לאימונים הוא הקשר הגינאי קמסו מארה, שכזכור פוטר בחודש שעבר ובכל זאת שב השבוע לדרישת אבוקסיס. קמסו מארה אמר לאתר הרשמי היום: "שמחתי מאוד לחזור לאימוני הקבוצה. רציתי לחזור למועדון שמאוד היה חשוב לי כדי לעזור לו. למרות כל מה שקרה, המשכתי להתאמן כדי להישאר בכושר ולהיות מקצוען. עכשיו הדבר החשוב ביותר הוא שעד סוף העונה אנחנו צריכים להיות ביחד, להשאיר הכל בצד ולהבטיח את ההישארות שלנו בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully