וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאן מנחם ובן שהר בספק למשחק בקרית שמונה, אלפונס יקבל דקות

9.2.2022 / 10:45

מגן מכבי חיפה סובל מכאבים בקרסול ורק אם ישלים כמה אימונים הוא יהיה בסגל למשחק בשני. החלוץ סובל ממתיחה בשריר, שחקן על הסגל העמוק: "כולנו מבינים שיש מאבק גדול אפילו על מקום בסגל"

תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 0:6/ספורט1

אחרי הניצחון הענק על מ.ס. אשדוד וההתבססות בפסגה, מכבי חיפה תמשיך במסע ההגנה על תואר האליפות עם משחק חוץ בקרית שמונה ביום שני. מי שנמצא בספק למשחק הזה הוא סאן מנחם. המגן לא התאמן אתמול עם יתר חבריו בשל כאבים בקרסול והוא בספק למשחק.

סאן מנחם שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
עדיין סובל מכאבים. סאן מנחם/מאור אלקסלסי
מיקאל אלפונס שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יקבל עוד דקות. אלפונס/מאור אלקסלסי

כזכור, מנחם לא שיחק נגד מ.ס אשדוד בשל חמישה צהובים ומי שתפס את מקומו הרכב היה הספרדי חוסה רודריגס ששיחק כמגן ימני, כשרז מאיר הוסט לעמדת המגן השמאלי. בחיפה מרוצים מאוד ממאיר ומרודריגס אך במקביל ינסו להכניס לעניינים את מיקאל אלפונס, שיקבל דקות גם נגד עירוני קרית שמונה. מנחם ינסה מחר לערוך אימון ורק אם ישלים כמה אימונים הוא עשוי להיות בסגל למשחק, כשהיום כל הקבוצה זכתה ליום חופש.

גם בן שהר עדיין בספק גדול למשחק מול קרית שמונה, וזאת לאור המתיחה בשריר ממנה הוא סובל. בחיפה מבינים שכאשר כל הפצועים יחזרו, לברק בכר יהיה כאב ראש לא רק לגבי ההרכב, אלא גם לגבי הסגל. "במצב הנוכחי בכל משחק יהיו שניים או שלושה שחקנים משמעותיים מחוץ לסגל", אמר שחקן בקבוצה, "אין ספק שזה מרים את הדריכות כשכולנו מבינים שיש כל כך הרבה שחקנים טובים עד כדי כך שיש מאבק אפילו על מקום בסגל".

בתוך כך, מכבי חיפה בישרה היום לאוהדים כי המועדון פנה לעירוני קרית שמונה בבקשה לקבל הקצאה נוספת של כרטיסים למשחק ביום שני. בנוסף, הערב ב-17:00 תיפתח מכירת 2,000 הכרטיסים האחרונים לטובת אוהדי הקבוצה למשחק נגד הפועל תל אביב שייערך בעוד 11 יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully