וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגי: "לא הסתדרתי בספרד והעדפתי לחזור למקום שאני חש בו בנוח"

8.2.2022 / 22:58

הגארד האמריקאי יערוך ברביעי (21:00) את הבכורה המחודשת שלו בהפועל חולון, שתארח את לודוויגסבורג למשחק גורלי בטופ 16 של ליגת האלופות. גיא גודס: "זו יריבה שמציקה ולא נותנת לשחק כדורסל". היידן דלטון עשוי להיות הזר שיישאר מחוץ לסגל

דני אבדיה באימון אחד על אחד מול קייל קוזמה/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

במהלך האחרון שלו עם הפועל חולון בליגת האלופות, לפני תשעה חודשים, עלה טיירוס מגי להטבעה בפיינל אייט ונחת בצורה מדאיגה על הפרקט. מאז הוא הספיק לצפות בסן פאבלו בורגוס מניפה את הגביע, לעבור אליה בקיץ ולעזוב אותה - כדי לחזור מחר (רביעי, 21:00) לאותה נקודה בגופייה מספר 25 בסגול.

החולונים יארחו את לודוויגסבורג במשחק שתחת השיטה הנהוגה בטופ 16 הופך לקרב הישרדות מבחינתם. אחרי ההפסד המאכזב בשבוע שעבר בדיז'ון, גיא גודס ושחקניו חייבים לשמור על הבית, ולא - הרכבת לסדרת רבע הגמר עלולה לצאת ולהתרחק מהם כבר כעת.

טיירוס מגי, הפועל חולון. הפועל חולון, אתר רשמי
ינסה לסייע לחולון לשמור על הבית. מגי/אתר רשמי, הפועל חולון

"כיף לחזור", אמר מגי לקראת הבכורה המחודשת. "אוהדי חולון אוהבים אותי מאוד, וגם אני אוהב אותם. הייתה לנו עונה נהדרת ביחד. לצערי, הדברים לא עבדו כמתוכנן בספרד, אז העדפתי לחזור למקום שאני מכיר ומרגיש בו נוח. נצטרך לעבוד קשה, להקריב מעצמנו ולהתייחס לכל משחק כאילו אין ממנו דרך חזרה".

בעונה שעברה נהנה מגי מתיאום מצוין עם סי ג'יי האריס, וכעת יצטרך להתרגל לשותף חדש בקו האחורי, ג'ו רגלנד. "אני חושב שהשילוב בינינו יעבוד היטב", אמר. "אנחנו מכירים כבר עשר שנים. ג'ו הוא רכז שחושב קודם כל על המסירה, ואני אשחק לידו בעמדת הסקנד גארד".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חולון גיא גודס. ברני ארדוב
יצטרך להחליט את מי להשאיר מחוץ לסגל. גודס/ברני ארדוב

"ייקח לטיירוס זמן להשתלב בשיטה, אבל הוא מכיר את המועדון וחלק גדול מהשחקנים", אמר גודס. "נצטרך להשתמש בו במקומות שבהם יתאקלם בצורה הכי פשוטה. לודוויגסבורג היא לא היריבה שהכי כיף לפגוש במשחק הראשון, כי היא מציקה, שומרת חזק ולא כל כך נותנת לשחק כדורסל, אבל יש לו את האיכויות שלו".

עם צירופו של מגי, יש לחולון שמונה זרים בסגל לליגת האלופות, בהם פרדי בורדיון, מאחר שרק שחקני Home grown מוכרים במפעל כמקומיים. בשל כך, אחד מהם יישאר מחוץ לסגל בכל שבוע. לאור פציעתו של ניב משגב, שמקצרת את הקו האחורי, היידן דלטון עשוי להיות זה שיצפה הפעם מהצד במשחק.

"בבית של ארבע קבוצות, אתה חייב לשמור על הבית אם אתה רוצה להגיע לאחד משני המקומות הראשונים, וזה מתחיל עכשיו", אמר גודס. "אנחנו משחקים נגד אחת הקבוצות האיכותיות בליגת האלופות, שמגיעה לכאן עם חמישה ניצחונות רצופים. היא מובילה בקטגוריות ההתקפיות וההגנתיות. נצטרך לשים דגש בעיקר בשמירה על הכדור, כי היא חוטפת הרבה, וגם מדורגת ראשונה בריבאונד ההתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully