וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת עיריית חיפה צפויה לאשר את הקמת מוזיאון מכבי חיפה

8.2.2022 / 19:59

בדרך למוזיאון הכדורגל הראשון בישראל: בשבוע הבא צפוי הפרויקט לקבל אישור סופי, ייבנה בתחומי האצטדיון בעיר ובמטרה שימשוך אלפי מבקרים בשנה

תקציר: הרביעייה של קשר מכבי חיפה עומר אצילי נגד מ.ס. אשדוד/ספורט1

מכבי חיפה עשתה צעד נוסף לקראת הקמת מוזיאון הכדורגל הראשון בישראל. הערב (שלישי) נודע על התקדמות של שלב נוסף לקראת הקמת המוזיאון ברחבת האצטדיון בכרמל, וזאת לאחר פגישה בין ראש עיריית חיפה, ד"ר עינת קליש רותם, ונשיא מועדון מכבי חיפה, יעקב שחר. ביום שלישי הבא תתכנס מועצת העיר והצדדים מאמינים כי שם הפרויקט יאושר סופית.

"לאחר מאמץ ממושך של כשנה וחצי של ראש העיר וצוות לשכתה, אישר היום דירקטוריון חברת איצטדיון סמי עופר את הקמתו של מוזיאון מועדון כדורגל מכבי חיפה לו שותפים עיריית חיפה, מועדון כדורגל מכבי חיפה, החברה הכלכלית חיפה וחברת האיצטדיון", נמסר מעיריית חיפה.

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר עם ראשת העיר חיפה ד״ר עינת קליש רותם. ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה,
לקראת הקמת מוזיאון. יעקב שחר וראשת העיר, ד"ר עינת קליש רותם/ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

עוד לפי ההודעה, המוזיאון יוקם ברחבת האצטדיון על ידי המועדון ויעמוד בסטנדרט אירופי ובעלות המוערכת במיליוני שקלים, כאשר אף הוקצה תקציב מיוחד על ידי החברה הכלכלית לפיתוח התשתיות של המוזיאון. "המוזיאון יהווה אבן דרך משמעותית בקידום הספורט והתרבות בישראל בכלל ובחיפה בפרט, וכן יתרום יחד עם חנות הדגל של המועדון שתוקם לצידו, לפיתוחו של האיצטדיון בשנים הקרובות. המוזיאון צפוי למשוך אליו עשרות אלפי מבקרים בשנה ולהיות מוביל וייחודי בהובלת תרבות הספורט בישראל", נכתב בין השאר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully