וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קודם להקשות על היריב, אחר כך לצאת קדימה. הדגשים של אבוקסיס

6.2.2022 / 9:11

חוזר לשלושה בלמים, מסביר איך להתמודד בתחתית, מדבר פחות ועובד יותר. עידן יוסי אבוקסיס בבית"ר ירושלים יוצא לדרך עם משחק תחתית נגד הפועל נוף הגליל (20:15, ספורט1), רק כמה חבל שזה יהיה מול יציעים ריקים: "האוהדים הם הקלף הכי חזק"

תקציר: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים 1:5/ספורט1

בשני האימונים שערך יוסי אבוקסיס כמאמן בית"ר ירושלים, קשה היה להעביר יותר דגשים טקטיים. יחד עם זאת, דבר שכבר ניתן לומר הוא שהקבוצה מהבירה תשוב למערך של שלושה בלמים - איתו שיחקה לאורך מרבית העונה.

אבוקסיס חיפש באימונים את השחקנים הכי טבעיים לעמדות במערך שלו ועסק רבות בניסיון להסביר לשחקנים את הסיטואציה. איך צריך לשחק במצבים האלה? קודם כל להקשות על היריב ולאט לאט לצאת קדימה. "אתם רואים מה קורה לכם כשאתם מקבלים גול, תעמדו נכון והביטחון יחזור לאט לאט", אמר לשחקנים.

אבוקסיס לא נוהג לערוך אסיפות ארוכות או שיחות עומק עם השחקנים, הוא דוגל ב"קצר ולעניין". לעתים מסתפק בשתי דקות על הדשא עם שחקן ואז תוך כדי האימון מוסיף הערות. פחות מלל ויותר עבודה. המאמן שמע רק ביום חמישי בערב שהמשחק היום (ראשון, 20:15, ספורט1) נגד הפועל נוף הגליל ייערך ללא קהל ואמר לאנשי המועדון: "מה קהל היה עושה במשחק כזה. אם האוהדים יהיו איתנו עד הסוף, אנחנו עושים את זה ונשארים. זה הקלף הכי חזק".

יוסי אבוקסיס לצד העוזר גל כהן באימון הבכורה שלו כמאמן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"תעמדו נכון והביטחון יחזור לאט לאט". אבוקסיס/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

לאחר שביום שישי היו"ר אלי אוחנה העיר לאוהד שקילל את אורן ביטון, יצאו בבית"ר להגנת המגן השמאלי ואמרו: "אם שחקן הוא טוב או לא זה - משהו שהצוות המקצועי צריך להתעסק בו, אבל מה עוזרות הקללות? רק מורידים את השחקן וזה גם מוריד לשחקנים אחרים. די עם 'תורידו את החולצות', קללות... זה מצב חירום, צריך רק לתמוך עד סוף העונה כדי להישאר בליגה. בסוף העונה נעשה את החשבון שלנו".

נציגיהם של אדווין ג'סי וקמסו מארה שפוטרו ולא מצאו קבוצות חדשות, בדקו אם בסיטואציה שנוצרה הם יוכלו לחזור לבית"ר ירושלים, אך נענו בשלילה. מי שהצטרף לקבוצה הבוגרת הוא חלוץ קבוצת הנוער, אינזאגי קונה מחוף השנהב. בנוסף רוצה אבוקסיס לראות את כלהצעירים כדי להבין במי יוכל להשתמש בהמשך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully