וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברים שיאים: אוהדי הפועל תל אביב רכשו כ-17 אלף כרטיסים לדרבי

6.2.2022 / 18:04

כמות שיא של אדומים מאז פתיחת בלומפילד המחודש, במועדון מתלבטים אם לתת למכבי תל אביב את שער 13. אחרי הפתיחה המסחררת, רפואה מבין את הבעיות: חוסר המחץ, המחסור בבלם והתכניות לחלון ההעברות ששובשו

תקציר: בני סכנין - הפועל תל אביב 0:1/ספורט1

הפועל תל אביב ספגה אתמול (שבת) הפסד שני ברציפות, 1:0 לבני סכנין בדוחא, ויודעת שהחלק הקשה עוד לפניה. כעת מצפים לה משחקים מול שלוש הגדולות של הכדורגל הישראלי, והרצף מתחיל כמובן עם הדרבי בשבוע הבא. על אף התקופה הלא טובה, במועדון היו אופטימיים אתמול ואמרו: "יש בעיה נגד הקבוצות הקטנות, אבל אנחנו קבוצה טובה, נדע להביא נקודות גם מול הקבוצות הבכירות. אנחנו צריכים את זה כדי להבטיח פלייאוף עליון".

קובי רפואה לאט לאט מתחיל להבין את הבעיות שיש לו בסגל. המאמן נשמע מסנן בסיום: "אנחנו לא מספיק טובים", ובצוות המקצועי דיברו על אנמיות וחוסר מחץ בחלק הקדמי. ובכל זאת, הבעיות באו לידי ביטוי גם בהגנה. במשחקים כאלה באים לידי ביטוי השחקנים עם הנסיון, ובן ביטון לא יכול להרשות לעצמו טעות ומחצית כמו שהפגין בדוחא. פארליי רוזה עדיין לא באמת חזר מהפציעה, ובמקביל הניסיונות לצרף חלוץ מטרה בחלון ההעברות לא צלחו - ולכן הסיטואציה נותרה זהה.

בתחילת השבוע שעבר הייתה בקבוצה תחושה שסיאנדה קולו יחזור להרכב, לאחר מכן שהתברר שאור ישראלוב תורגל אך חלה, ולבסוף נאלץ רפואה לעלות עם מוחמד טראורה, שחקן שברגע שתום אחי מרדכי יפתח לפניו ברגע שיהיה כשיר. בסופו של דבר, הפועל תל אביב חסרה חלוץ ובלם, וזה כל הסיפור על רגל אחת. כשהאדומים ירצו להרים את הקבוצה לגבהים אחרים, הם יצטרכו להשקיע לא מעט כסף בתלוש שכר שלא רגילים לשלם בהפועל תל אביב הנוכחית.

שחקני הפועל תל אביב דורון ליידנר, שלומי אזולאי. מאור אלקסלסי
ההתחלה של רפואה הייתה אשליה? ליידנר ואזולאי/מאור אלקסלסי

במועדון ממשיכים לחכות למרקו ינקוביץ', שאמור להתלבש לדרבי ולערוך הופעת בכורה בקבוצה במשחק החשוב. ההחתמה של המונטנגרי היא למעשה הימור של סוף החלון. רפואה רצה חלוץ, אבל בכסף שהאדומים הציעו קשה היה להביא שחקן שיעשה את ההבדל, ולכן הוא עבר לקשרים. עדיין, ינקוביץ' זה לא השחקן שיחזיק את הקבוצה. הוא יכול לעזור מפעם לפעם, אבל לא הרבה מעבר לזה.

ינקוביץ' ידוע כמי שמתחיל טוב בכל קבוצה שהוא משחק בה, אבל עד היום יצר ההרס העצמי חזק ממנו. לאורך כל הקריירה הוא ממצה את כל האפשרויות להזיק לעצמו - כניסה חזקה במהלך המשחק, ויכוח עם שחקן יריב או שופט, או סתם כי אין לו חשק. הוא בזבז באיטליה כמעט שנתיים בלי לשחק בגלל הבעיות האלה, ולאחר מכן רשם עוד שנה מפוספסת בבית"ר.

אז מהיכן אפשר לשאוב אופטימיות בהפועל תל אביב? קודם כל, הקבוצה קיבלה את ינקוביץ' במחיר מציאה. שנית, לקבוצה ולשחקן עצמו אין מה להפסיד בארבעת החודשים הקרובים. בסופו של דבר, זה היה או ינקוביץ' או כלום. רפואה ינסה לדאוג שהמעטפת של האדומים תעזור למונטנגרי, אבל לא מתכוון לוותר לו באימונים ובמשחקים. שם יהיה המבחן האמיתי.

עוד בוואלה!

השני ברציפות: בני סכנין גברה על הפועל תל אביב 0:1

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. דני מרון
כאב ראש. רפואה/דני מרון

כך או כך, למרות הנסיבות המקלות כמובן שהדרבי מעל הכל. בהפועל תל אביב יש תחושה שזאת השנה לנצח את מכבי בדרבי, ושאם זה לא יקרה העונה, אז לא ברור מתי כן. כ-17 אלף אוהדי הפועל תל אביב הבטיחו מקומם בדרבי, במה שיהווה לכמות שיא של אדומים בבלומפילד המחודש. במועדון עדיין לא התקבלה החלטה סופית אם לתת לאוהדי מכבי תל אביב גם שער 13, מעבר ל-4,800 כרטיסים לשערים 10-11.

משחקי המחזור הבא בליגת העל

מכבי נתניה - הפועל ירושלים
מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע
הפועל נוף הגליל - הפועל חדרה
הפועל תל אביב - מכבי תל אביב
הפועל חיפה - בני סכנין
בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה
עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully